Ducati je od leta 2014, ko je začel prodajo modela Scrambler, prodal nekaj več kot 55 tisoč kosov. Samo v letu 2017 je bilo prodanih 14.061 Scramblerjev. Priljubljeni Icon iz srednje kategorije pa bo v leto 2019 zapeljal z nekaj osvežitvami.
Ducati je evolucijo modela Scrambler Icon poimenoval 'Joyvolution', kar naj bi nakazovalo predvsem na to, da bi morali biti novi Scramblerji še bolj zabavni. Seveda lahko pričakujemo, da bodo novosti, ki jih prinaša modelno leto 2019, deležni tudi preostali modeli.
Za začetek so se pri Ducatiju lotili fine nastavitve in obdelave legendarnega zračno hlajenega dvovaljnika, ki bo prinesla več elastičnosti, boljše zmogljivosti in seveda manjšo porabo, za več 'zvoka' pa bo dodan izpušni sistem, ki ga bo dobavljal Termignoni. Kljub temu pa naj bi tehnični podatki o moči motorja in navoru ostali nespremenjeni. Če je do zdaj za vklop in izklop sklopke skrbela klasična jeklena pletenica, bo v prihodnje za to poskrbela hidravlika.
Pri Ducatiju pravijo, da bo širše tudi zadnje platišče, na katerem bo po novem pnevmatika dimenzije 180/55-17, serijsko pa bo Scrambler Icon obut v pnevmatike Pirelli Scorpion MT60 RS. Kot prvi med Scramblerji bo Icon serijsko opremljen s 'cornering' ABS-om, ki ga ne bo mogoče izklopiti, dobil pa bo tudi nov osrednji merilnik hitrosti in prikazovalnik vseh drugih podatkov o motociklu, ter novi ročici sklopke in zavore. Povsem nov bo tudi sprednji LED-žaromet. Na voljo bo v dveh barvnih kombinacijah, 62 Yellow in Atomic Tangerine.