EICMA 2019: Aprilia

10. 11. 2019 | Matjaž Tomažič
Deli

Ljubitelji znamke Aprilia si bomo letošnji salon zapomnili kot tistega, ki je znamko po nekaj letih popeljal na povsem novo, upanja polno pot.

Že lani je Aprilia predstavila povsem novo tehnično osnovo in platformo, okrog katere se bodo že v kratki prihodnosti, zgradili številni novi motocikli. Gre za vstop v srednjo kategorijo, v katerem bo Aprilia nastopala z vzporednim dvovaljnim motorjem. Prvorojenec te platforme je športni RS 660. Ta v segment ni prinesel samo izrednega dizajna, pač pa tudi veliko mero elektronike in tehnologije, ki v tem razredu še ni nujno potrebna. A zdaj je tu in priznajte, da vam je všeč. To bi moral biti motocikel, s katerim bo marsikdo na novo odkril, da je športnost lahko doma tudi na cesti. Zelo dobro razmerje med močjo in maso, 100 'konjev' in 169 kilogramov, obeta veliko dinamike na cesti, hkrati pa ustreza različnim nivojem znanja in izkušenj. Ob predpostavki, da motorna osnova izhaja iz polovičke agregata V4, ter standardnimi 'ride by wire', inercijski elektronski platformi, APRC elektronskim pripomočkom in petimi motornimi mapami, pa bi to lahko bil tudi motocikel, ki bo potešil zmerne dirkaške apetite na stezi.

Kot rečeno, okrog te platforme se bo zgodilo kar nekaj različnih motociklov, naslednji, ki ga lahko kmalu pričakujemo pa je Tuono 660. Za zdaj je predstavljen kot koncept, a vsaj vsi vemo, da preobrazba športnika v slečenca, ne zahteva preveč napora.

Aprilia RSV4 1100 Factory je dobila nove algoritme, ki bodo skrbeli za še večjo medsebojno uigranost sicer vrhunske in sofisticirane mehanike, ter napredne elektronike. Slečeni Tuono V4 1100 Factory predstavlja do sedaj najbolj ekskluzivno različico tega modela. Factory prinaša blatnik, pokrov motorja in bočne oklepe izdelane iz carbona, ter najnaprednejšo kombinacijo komponent vzmetenja in elektronike.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"