EICMA 2019: BMW si od novega F900R in F900XR obeta veliko

Lani so Bavarci velik del svoje ponudbe osvežili z novim bokserskim motorjem z variabilnim krmiljenjem ventilov, ter osvežitvijo avanturističnih GS-ov iz srednjega prostorninskega razreda. Letos so se posvetili vzporednemu dvovaljniku.

10. 11. 2019

Letos sta za zamenjavo na vrsto prišla modela F800R in F800 GT. Namesto njiju sta odslej na voljo dvojčka F900R in F900 XR. Motorna osnova prihaja iz zdaj že dobro preizkušenega in dobro sprejetega GS-a, a s to razliko, da je na račun večjega premera valjev, prostornina iz 853-kubikov zrasla na 895-kubikov. Dodanih je še nekaj drugih tehničnih sprememb na področju krmiljenja in elektronike, rezultat pa je končnih 105 'konjev'. Že v osnovi bosta oba opremljena s sodobno LED razsvetljavo in modernim barvnim zaslonom, kot se pri BMW spodobi, pa bo mogoče izbrati tudi različne pakete dodatkov v katerih se najdejo pol-aktivno vzmetenje, 'cornering ABS', brezstični ključ, quickshifter in drugi potrebni in nepotrebni dodatki.

BMW je z dvojčkoma dregnil v sfere, kjer z linijo MT-09 kraljuje Yamaha, ki sicer premore nekaj več konjev, vendar v dobre manire bavarskega dvovaljnika nikakor ne gre dvomiti. Kot kaže so pri BMW-ju tudi v tem primeru ubrali konkurenčno cenovno politiko, saj slovenski uvoznik obljublja izredno konkurenčno ceno.

Večji BMW S1000XR je bil deležen temeljite prenove. Če povzamemo lahko zapišemo, da je zdaj občutno lažji, hkrati pa bolj poln vsega. Na račun lažjega okvirja (2,1 kilograma) in drugih izboljšav je masa novega potovalnega 'superbike-a' manjša za slabih deset kilogramov, tehnične specifikacije motorja pa medtem ostajajo praktično nespremenjene. To pomeni, da je na razpolago 163 'konjev', ki pa so bolj zeleni kot tisti pri predhodniku. Na novo so določili tudi prestavna razmerja, pri katerih je so zdaj 4., 5. in 6. prestava daljša, zato bodo potovalna hitrostna povprečja zdaj še višja. Na račun spremenjene ergonomije je položaj voznika po novem bolj pokončen in udobnejši.

Na BMW-jevem razstavnem prostoru pa smo prvič videli tudi za zdaj še koncept, vendar prav kmalu verjetno serijski custom kruzer, s katerim si želi BMW vstopiti tudi v ta, predvsem na drugi strani luže, zelo priljubljen segment motociklov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri