EICMA 2019: Honda - iz delavnice je ušlo 217 'konjev' + zelo zanimiv koncept

Če je Honda CBR 1000 RR doslej navkljub izrednim zmogljivostim in svoji ostrosti veljalja za enega izmed bolj prijaznih in krotkih športnih motociklov, bi se moralo z modelnim letom 2020 to precej spremeniti.

11. 11. 2019

Da ne bi posebej ovinkarili, Honda Fireblade se vrača k svojim koreninam in popolnoma prenovljena v svoji 'najhujši' različici ponuja več moči, kot skoraj vsi njeni neposredni tekmeci. Nova Honda CBR 1000 RR-R je dobila nov motor, ki je z vidika notranjih dimenzij enak kot tisti, ki ga Honda uporablja pri modelu RC213V, torej v MotoGP. To pomeni, da premer valja meri 81 milimetrov, hod bata pa znaša 48,5 milimetrov (prej 76mm in 55,1mm). Občutno krajši hod omogoča večji vrtilni moment, konkretno se bo nova CBR-ka zvrtela do 14.500 vrtljajev v minuti. Takrat krivulja moči pokaže strašnih 217 'konjskih' moči. Z modela RC213V je prevzeto tudi krmiljenje ventilov, odmične gredi pa so prevlečene s diamantno karbonsko prevleko, ki v največji možni meri zmanjšuje trenje. Gre za tehnologijo, ki je bila prvič predstavljena prav na modelu RC213V-S in do sedaj še ni bila uporabljena na velikoserijskih motociklih. Popoln paket elektronike zajema tudi 'keyless' ključavnico, launch control, tri mape motorja, devet-stopenjski traction control in vse ostalo, kar gre pri modelu iz 'špice' razreda pričakovati.

In veste kaj? To sploh ni najprestižnejša različica, saj bo na voljo tudi CBR 1000 RR-R SP, ki bo serijsko opremljena tudi z dvosmernim quickshifterjem in nekaterimi drugimi prestižnimi dodatki.

Poleg super zmogljive litrske CBR-ke so pri Hondi pripravili tudi nekaj osvežitev za modele CB500F, Rebel, CB1000R, CB650R in CB1100RS/EX, Gold Wing, ter seveda priljubljeno Africo Twin.

O Africi Twin smo že pisali na naši spletni strani, a če povzamemo je njen motor odslej nekoliko bolj kapaciteten in v primerjavi s prejšnjim razvije za 5 'konjev' moči. Oblikovne spremembe so blage, v oči pa pade povsem nov barvni zaslon, ki je na motociklih tudi prvič občutljiv na dotik.

Na Hondinem razstavnem mestu pa so se oči mnogih ustavile tudi na konceptu poimenovanem CB4X. Gre za študijo adventure motocikla srednje kategorije. Poganjal naj bi ga štirivaljni motor s prostornino 650-kubičnih centimetrov, iz katerih znajo pri Hondi izvleči okrog sto 'konjev', kar seveda pomeni, da bi serijska različica tega koncepta morala konkurirati tekmecem kot so Yamaha MT-07/09 Tracer in povsem sveži BMW F900XR. Če smo povsem iskreni Hondi tak motocikel navkljub zelo široki paleti modelov trenutno manjka.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri