EICMA 2019: KTM

Lahko rečemo, da so bili, kar se tiče novosti, pri oranžnih tokrat nekoliko bolj skromni, saj so predstavili tri novosti. Vseeno pa gre za novosti, od katerih si obetajo veliko.

16. 11. 2019

Pregrinjalo so tako prvič odstranili z dolgo pričakovanega 1290 Super Duke R, ki z modelnim letom 2020 prinaša več moči in manjšo maso. Kar 6 kilogramov manjšo maso je potrebno pripisati predvsem novi šasiji, ne gre pa pozabiti, da so ravno na račun zmanjševanja mase, pri KTM-u žrtvovali tudi prostornino rezervoarja za gorivo. Ta je odslej manjša za dva litra (16 litrov), a to pri tem motociklu ne bi smelo biti razlog za slabo voljo. S tehničnega vidika so poskrbeli za izboljšanje trakcije, naloge dušenja in vzmetenja pri vožnji skozi neravnine pa so zaupali WP-ju, ki je prav za ta motocikel pripravil posebno različico Apex. Zavore dobavlja Brembo (serija Stylema namenjena cestni uporabi), obutev pa Bridgestone s svojo pnevmatiko S22. Kar 1.301-kubični dvovaljnik ima popolnoma nov sesalni sistem, pri katerem zajem zraka poteka tudi mimo tunela, ki se nahaja med razcepljenima prednjima žarometoma.

Članstvo v družini Duke pa je še bolj popolno tudi na račun novega Duke 890R, ki je v bistvu zmogljivejša različica dvovaljnega Duke-a 790, ki je na ceste zapeljal že v letu 2018. Kot pove že samo ime, je prostornina motorja zrasla iz 799-kubikov na 889-kubikov, kar ob povečani kompresiji pomeni, da ta vzporedni dvovaljnik zdaj razvije 119 'konjev' (manjši 103 'konje'). Skupaj s črko R v imenu, poleg večje moči, Duke 890R prinaša tudi naprednejše vzmetenje, športnejše pnevmatike, sedež, stopalke in dno motocikla, pa so od tal oddaljeni več kot pri standardnem modelu. Seveda je Duke 890R tudi lažji, in sicer za 3 kilograme, pri čemer pa večino te razlike predstavlja nevzmetena masa.

Na osnovi modela Duke 390, pa je nastal tudi 390 Adventure, s katerim je KTM poskrbel za pričakovano dopolnitev ponudbe v nižjem razredu. Z ozirom na to, da so cestni osnovi dodali nekoliko bolj terensko vzmetenje in ostale pritikline, lahko pričakujemo odličen kompromis med zmogljivostmi na cesti in terenu. KTM 390 Adventure je tudi dimenzijsko velik motocikel, k čemur pripomore tudi 19-palčno prednje kolo (zadaj 17-palčno). Oddaljenost sedeža od tal znaša 855 milimetrov, s 172-kilogrami mase, pa bi moral biti to zelo lahkotno vodljiv motocikel. Medtem pri 373-kubičnem enovaljniku ni bilo nobene potrebe po spremembah.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri