EICMA 2019: Yamaha, trikolesnik, novi obrazi in slovo legende

Za sezono 2020 Yamaha spreminja barvne sheme na svojih motociklih iz serije neo-retro oziroma sport heritage. Modela XSR 700 in XSR 900 bosta tako obarvana v nove barve pri katerih bo izrazito prisoten videz 80-ih let.

16. 11. 2019

S prihodom 300-kubične različice Tricity-ja pa je Yamaha vstopila tudi v srednjo kategorijo ter tako poskrbela, da je njena družina trikolesnih skuterjev in motociklov, vsaj kar se tiče članov, najbolj popolna. Seveda jo kmalu pričakujemo tudi v razredu velikih maksi skuterjev, a za zdaj bo potrebno na to, kot kaže, še nekoliko počakati. Kar se tiče podvozja, bo Tricity 300 bolj podoben malemu 125-kubičnemu modelu, kot večjemu trivaljnemu Niken-u, motor, ki mu je zaupana naloga pogona tega skuterja, pa svoje delo že opravlja v skuterju XMAX 300. Gre za enovaljni, 298-kubični motor iz serije Blue Core, ki v svojem razredu velja za enega najbolj zmogljivih in živahnih. Razvije 26 'konjev', dvokolesnega XMAX-a pa v idealnih pogojih prižene do hitrosti 160 kilometrov na uro.

Kot rečeno,  Tricity 300 je bil pričakovana dopolnitev Yamahine ponudbe, zato je najpomembnejša novica ta, da bo Tricity 300 vozen tudi z vozniškim dovoljenjem B-kategorije, znala pa bo pokonci stati tudi sama od sebe. Prednjo premo bo namreč mogoče v času mirovanja 'zakleniti'.

Yamaha je pokazala tudi novega TMAX-a 560, kateremu je prostornina motorja zrasla za 6-odstotkov in po novem meri 560-kubičnih centimetrov. Ob tem se je masa samega agregata povečala zgolj za en odstotek, pri Yamahi pa obljubljajo še hitrejša pospeševanja, ter na račun spremenjenega vzmetenja tudi še boljše vozne lastnosti. Razlike med posameznimi mapami motorja so zdaj bolj izrazite, tako, da bodo na svoj račun prišli tako tisti, ki radi uživajo v uglajenosti, kot tudi tisti, ki se športnosti ne morejo odpovedati.

Celotna družina slečenih motociklov iz serije MT je bila deležna stilske osvežitve, z vidika tehnike pa je bila največjih sprememb deležna MT-03. Stilsko so prenovili tudi modele MT Tracer, ki so dobili nov videz prednjega dela, ki je po novem veliko bolj agresiven. Tem so dodali tudi nekaj ergonomskih izboljšav, na račun katerih bo vožnja z dvovaljnikom oziroma trivaljnikom še prijetnejša in udobnejša.

Na žalost mnogih pa počasi prihaja tudi čas za slovo motocikla, ki že skoraj dve desetletji uživa v renomeju najbolj zanesljivega motocikla in ultimativnega športnega potovalnika. Ekološki standardi bodo v pokoj poslali model FJR 1300, ki mu Yamaha posebno čast in hvaležnost izkazuje z modelom Ultimate Edition. Od standardnih modelov se bo razlikoval po posebej posvečenih logotipih in seveda barvi, ki bo bleščeča črna, platišča pa bodo obarvana v zlato barvo. Za dodatno mero prestižnega 'outfita' bodo poskrbeli tudi tisti deli, ki so navadno svetli. V črno bodo obarvani ročaji za sopotnico, pokrov rezerovarja, stopalke za noge in zavorne čeljusti.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri