EICMA 2021: Moto Guzzi - orlovo gnezdo je zapustil motocikel kot ga še nismo videli

Motoristično leto 2022 bo za Moto Guzzi še posebej pomembno, saj bodo vstopili v svojo drugo stoletje. Ambicij, da bo tudi naslednjih sto let uspešnih vsekakor ne skrivajo, v sezono 2022 pa bodo zapeljali z dvema novostima. Z eno bodo počastili 75-letno sodelovanje, z drugo pa začeli novo ero njihovih motociklov.

Po končani drugi svetovni vojni, natančneje v letu 1946 je takrat še relativno mlad proizvajalec motornih koles sklenil partnerstvo s t.i. Reggimento Corazzieri, posebno enoto italijanskih karabinjerjev, ki so bili odgovorni za častno četo in varnost italijanskega predsednika. Vse od takrat ta elitna enota italijanske policije uporablja motocikle, ki so jih izdelali v slovitem Mandellu del Lario. V tričetrt stoletja je ta zgodba rodila zgodovinsko kombinacijo stila, lojalnosti in prestiža.

V duhu počastitve tega izrednega in častnega sodelovanja so pri Moto Guzziju pripravili omejeno serijo motociklov V85 TT Guardia d'Onore. Izdelanih bo 1.946 teh motociklov, dva izmed njih pa sta pripadla omenjenemu regimentu, v katerem trenutno prevladujejo modeli California 1400 Touring. V črno obarvane motocikle bodo krasile bele dekoracije, ki jih bo moč najti na rezervoarju, bočnih pokrovih, prednjem blatniku in tudi na večjem vetrobranu na katerem se bo dičila tudi italijanska zastava. Skupaj z motociklom bo vsak kupec dobil tudi posebno tiskano brošuro, s celotno zgodovino zgodbe o Reggimento Corazzieri. O vseh dobrih straneh modela V85 TT smo na naših straneh in v reviji že pisali, zato je jasno, da bo ta omejena serija še posebej privlačna. Naj vas ne skrbi, če ste slučajno manjši od 190 cm. To je bila namreč minimalna višina pripadnikov tega častnega regimenta, ergonomija motociklov pa je bila seveda prilagojena tej višini. No, pri V85 TT  Guradia d'Onore glede tega ni potrebno skrbeti, saj je narejen po meri visokih in nizkih motoristov.

O novem modelu V100 Mandello smo prav tako že pisali, a je zdaj o njem znanega veliko več. Gre za inovativen motocikel, ki znamko Moto Guzzi spet dviguje na nov, višji nivo. Poleg samega dizajna v katerem se mešajo poteze vojnega letala in legendarnih Moto Guzzijevih modelov kot so Le Mans (1976), je velik evolucijski korak narejen tudi na področju tehnike. Točneje, pri motorju.

Da gre za novo generacijo Guzzijevega V-dvovaljnika je jasno že na prvi pogled, saj izpušne cevi namesto spredaj iz valjev izhajajo ob straneh. Dvojne odmične gredi in štiriventilska tehnika pri Guzziju sicer niso popolna novost, bodo pa vsekakor pripomogle k temu, da bo 1.042-kubični motor pri 9.500 vrtljajih razvil konkretnih 115 konjev (85 kW) in 105 Nm navora, pri čemer bo kar 90-odstotkov slednjega na voljo že pri 3.500 vrtljajih. Zmogljiv motor bo imel tudi tekočinsko hlajenje, navkljub večji delovni prostornini pa je ta popolnoma na novo zasnovani V-twin v primerjavi z motorjem V85 tudi bolj kompakten. Za krmiljenje ventilov oziroma vrtenje odmičnih gredi bodo zadolžene verige, novost pa je tudi hidravlična sklopka. Kardanski sklop za prenos moči bo pri tem modelu na levi strani motocikla, izhod iz motorja pa bo precej nižji, s čimer naj bi bila vožnjo tako v fazi pospeševanja kot v fazi zaviranja z motorjem bolj uglajena.

Očitno mehansko revolucijo bo nadgradila tudi sodobna elektronika ki vključuje vse varnostne sisteme, tudi cornering ABS, polaktivno Ohlinsovo vzemtenje in quickshifter. Rezervoar za gorivo bo sprejel 17,5 litrov goriva, kar bi moralo zadoščati za vsaj 300 kilometrov avtonomije.

Še več o novem V 100 Mandellu bomo zapisali ob kakšni drugi priložnosti, vsekakor pa se je ta motocikel v zgodovino zapisal tudi zaradi svoje velike posebnosti. Kot pravijo pri Moto Guzziju je to namreč prvi serijski motocikel z aktivno aerodinamiko. Na bokih rezervoarja so vgrajena posebna krilca, ki se glede na hitrost in izbran vozni program (na voljo bodo štirje) samodejno dvignejo in zračni pritisk na voznika zmanjšajo za kar 22-odstotkov.

 

 

 

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"