EICMA 2022: Kawasaki osvežil eno od Ninj in popotniškega Versysa 650

24. 11. 2021 | Matjaž Tomažič
Deli

Kawasaki je v Milano pripeljal zanj dve pomembni novosti; hitro Ninjo H2 SX ter živahnega in hkrati lahkotnega Versysa 650.

Eden najbolj priljubljenih Kawasakijev in hkrati tudi eden najbolj vsestranskih motociklov nasploh Versys 650 je bil pred sezono 2022 deležen oblikovnih in tehničnih osvežitev, s pomočjo katerih se bo še naprej uspešno boril v razredu, ki se mu letos pridružuje tudi nekaj novih in resnih tekmecev.

Da bo Versys 650 še naprej privabljal kupce so mu namenili atraktivnejši sprednji del, ki je seveda oblikovan po vzoru večjega litrskega brata. Z novim nosom pa ne bo samo atraktivnejši, pač pa bo ta poskrbel tudi za boljšo zaščito pred vetrom. Celotna razsvetljava bo seveda v tehniki LED, nov vetrobran pa bo nastavljiv v 4-ih stopnjah. Serijsko bo prisoten tudi sistem proti zdrsu, novost pa je tudi barvni TFT zaslon, ki je povezljiv s pametnim telefonom.

Na področju mehanike na prvi pogled ni veliko novega, vseeno pa je 649-kubični dvovaljnik zdaj čistejši in tudi za malenkost močnejši. Namesto do sedanjih 66 'konjev' bo odslej razvijal 67 'konjev' pri 8.500 vrtjlajih, vseeno pa to ni edini dosežek na področju pogona, saj bo odslej krivulja navora ravnejša in višja v širšem območju vrtljajev. Če se vam zdi novi Versys 650 na pogled masivnejši se ne motite, saj pripravljen za vožnjo odslej tehta 219 kilogramov (prej 217).

Kawasaki je predstavil tudi prenovljenega Ninja H2 SX, ki je zaradi ekoloških razlogov v sezoni 2021 manjkal. Nič zato, saj so si v tem času pri Kawasakiju vzeli čas in ta čudoviti super-touring motocikel temeljito osvežili. Navkljub bistveno večjemu potencialu prisilno polnjenega štirivaljnka je moč ostala zaklenjena na okroglih 200 'konjih' (147 kW) oziroma 210 'konjev' če se upošteva še učinek ram-air. Jasno je, da je motor tudi čistejši in skromnejši pri porabi goriva. 

Pomembna novica, ki jo s seboj prinaša Ninja H2 SX je tudi ta, da je odslej še bolj poskbljeno za varnost in udobje, k danes že standardnemu naboru varnostnih sistemov (ABS, sistem proti zdsru, senzor nagiba..) pa so dodali še dva radarja. Prvi je nameščen v sprednjem LED žarometu in bo  služil tudi aktivnemu tempomatu, drugi pa je svoje mesto našel v repu motocikla. Njegova vloga bo v prvi vrsti opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in seveda tudi opozarjanje na morebitni nalet od zadaj.

Kawasaki Ninja H2 SX bo na voljo tudi v različici SE, ki  poleg vsega naštetega prinaša še polaktivno vzmetenje.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja