EICMA 2022: Mali V-Strom je dobil popolnoma novo srce

Legendarni Suzukijev V-Strom 650 bo svojo slavno in s prodajnim uspehom prežeto življensko pot počasi zaključil. A strah pred tem, da bi bili ljubitelji tega motocikla za kaj prikrajšani je odveč. Prihaja namreč V-Strom 800.

Eden najbolj zanesljivih in hkrati glede na svojo delovno prostornino tudi eden izmed najbolj prepričljivih agragatov, Suzukijev 650-kubični V2 je bil zasnovan še v prejšnjem tisočletju, zatorej je povsem razumljivo, da dobiva modernejšega naslednika.

Novi motor, ki ga bo Suzuki uporabljal v srednji kategoriji je vzporedni dvovaljnik s prostornino 776-kubičnih centimetrov. Kot doslej bo ta agregat služil za pogon različnih modelov, v primeru modela V-Strom pa bo razvil 83 'konjev', kar je za dobrih 10 'konjev' več, kot jih je razvil 650-kubični V2.

Kar se tiče modela V-Strom ta v svoji novi generaciji ne bo samo drugače motoriziran, pač pa bo kot lahko sklepamo iz specifikacij tudi nekoliko bolj pripravljen na bolj resne avanture. Kolesa velikosti 21 in 18-palcev že nakazujejo na to, da bo na terenu še bolj domač, dodatno pa to potrjuje tudi vzmetenje, ki bo po novem omogočalo bogatih 220-milimetrov hoda.

Dizajn novega V-Stroma 800 je povzet po legendarnem DR Big-u, vendar je času primerno moderniziran. Serijsko je opremljen z barvnim TFT zaslonom, sistemom proti zdrsu, različnimi voznimi programi, dvosmernim quickshifterju in številnimi drugimi elektronskimi pripomočki.

V tem razredu se več kot očitno proizvajalci v letu 2023 pripravljajo na velik spopad.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol