EICMA 2022: Suzuki GSX-8S

Poleg V-Stroma 800 je Suzuki predstavil še enega novinca, ki bi v razredu srednje zmogljivih nakedov utegnil močno premešati karte.

Kot vidimo se bo legendarni 650-kubični V2 počasi poslovil iz Suzukijeve ponudbe, nadomestil pa ga bo modernejši paralelni dvovaljnik s prostornino 779-kubičnih centimetrov. Debitiral bo v vsaj dveh modelih, V-Stromu in novemu nakedu GSX-8S.

Idejno gre za naslednika modela SV650, a bo novi GSX-8S skušal nadomestiti tudi štirivaljnega GSXS 750. Ni dvoma, da bosta glede na tehnične specifikacije med njegove najbližje tekmece sodila prihajajoči Hondin Hornet ter dobro poznana Yamaha MT-07, za katero se po letošnji japonski invaziji v tem razredu, vse bolj zdi, da so jo pri Yamahi vendarle nekoliko premalo osvežili. Kakorkoli, Suzuki GSX-8S se glede na moč motorja s svojimi 82 'konji' vriva natanko med MT-07 (75 'konjev') in CB750 Hornet (92 'konjev').

Vizualno si s prav tako popolnoma novim V-Stromom deli nekaj oblikovnih potez, prevdsem na sprednjem delu, kjer se bohoti dvojni LED žaromet. Pripravljen za vožnjo bo tehtal 202 kilograma, kar je sicer občutno več kot na primer Honda (190 kg), vendar kakovostno vzmetenje prozvajalca Kayaba zagotavlja dobre vozne lastnosti, česar pa smo pri Suzukiju tako ali tako navajeni. Na seznamu serijske opreme se nahaja TFT zaslon, povezljivost, dvosmerni quickshifter, sistem proti zdsru, različnimi voznimi programi in pomoč pri speljevanju.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol