Eksplozija na slovenskem motociklističnem trgu - rekordna prodaja na račun kode 125

Kot kaže se nam tudi v slovenskih mestih obetajo časi, ko bo pomembno vlogo pri osebnem prevozu prevzel motocikel oziroma skuter. Jasno je, da ima pri tem pomembno vlogo predvsem koda 125, odprto pa ostaja vprašanje, do kdaj bo zalet, ki ga ta prinaša, pri prodaji motociklov še trajal.

Če kdo, potem si lahko po prvi tretjini letošnjega leta roke manejo prodajalci motociklov. Prodaja le teh se je namreč v primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta povečala za skoraj 70-odstotkov.

Medtem, ko je situacija pri motociklih s prostorninami nad 125-kubičnih centimetrov podobna lanski, pa je eksplodiral trg motociklov in skuterjev s prostorninami do 125-kubikov. Na račun stabilizacije razmer v distribucijskih mrežah in vse bolj zanesljivi in redni dobavi večine modelov, je bilo v Sloveniji letos v prvih štirih mesecih registriranih 1.844 motociklov (v enakem obdobju lani pa 1.094).

V letošnjem letu so bili do sedaj najbolj uspešni pri Hondi, kjer so zabeležili 502 novih registracij oziroma za natanko 100-odstotkov več, kot v enakem obdobju lani. Za tako velik skok prodaje je pri Hondi zaslužna njihova ponudba 125-kubičnih motociklov in skuterjev, ki zajema kar 11 različnih modelov. Skupaj je bilo registriranih 294 skuterjev in motociklov kategorije A1 znamke Honda.

Zelo odločno so letošnje leto začeli tudi pri BMW-ju kjer so z 235 registracijami zasedli drugo mesto in zabeležili 40-odstotno rast prodaje, kar jih glede na to, da v njihovi ponudbi ni motociklov kategorije A1, postavlja na prvo mesto pri prodaji motociklov nad razredom A1.

Z 201 registracijami, se je na tretje mesto uvrstila Yamaha (od tega 101 enot iz kategorije A1), četrto mesto je s 181 enotami (115 enot kategorije A1) pripadlo Piaggiu, peto mesto pa s 149 motocikli (105 kategorija A1) Aprilii.

Po posameznih modelih so si stopničke razdelili Honda PCX  (125 skuterjev), Honda CBF 125 (70 enot) ter Aprilia SR GT 125 (68 skuterjev). Med motocikli nad kategorijo A1 na tronu ostaja BMW R1250 GS/GSA (106 motociklov), sledita pa mu Hondin skuterski crossover ADV350 in slečeni CB650R.

Novo na Metroplay: "Ker hočeš ustrezati svojemu klientu, veš, da bo polomija" | Zoran Gabrijan