Električni skuterji znamke Gogoro so bili predstavljeni že na milanskem salonu v letu 2015, v dveh letih pa je znamka naredila velik preboj na področju mobilnosti.
Električni skuter Gogoro je idejni produkt dveh tehnoloških navdušencev, ki sta odigrala ključno vlogo pri razvoju pametnih telefonov znamke HTC, svoje znanje pa postopama prenašata na področje mobilnosti.
Prvotna ideja je bila, da bi se vzpostavila mreža električnih polnilnic, kjer bi lastniki teh skuterjev po potrebi svoje baterije, ki so vgrajene pod sedežem, enostavno zamenjali s polnimi. Ideja je postala realnost, nekaj svetovnih metropol pa se že lahko pohvali z mrežo električnih polnilnic Gogoro, ter seveda številnimi zadovoljimi uporabniki.
Razlog za zadovoljstvo tiči v tem, da je Gogoro zelo soliden skuter z dobrimi voznimi lastnostmi, in seveda zmogljivostmi, ki celo presegajo sodobne bencinsko gnane skuterje s približno 125-kubiki delovne prostornine.
Druga generacija skuterjev Gogoro je v primerjavi s prvo še bolj zmogljiva, poganja pa jo 6,4 kW motor. Pospešek z mesta do 50 kilometrov na uro traja zgolj 4 sekunde, največja hitrost pa znaša 90 kilometrov na uro. Vse to lahko Gogoro 2 počne v okviru dometa, ki znaša dobrih sto kilometrov.
Dobra novica je, da se bo cena teh skuterjev po pričakovanjih kmalu prepolovila, slaba novica pa je, da ga pri nas še nekaj časa najverjetneje ne bomo videli. Gogoro 2 velja tudi za pameten skuter. Njegova elektronika je namreč povezljiva s pametnim telefonom, ki omogoča tudi funkcijo, da je zagon elektromotorja mogoč samo s pomočjo prstnega odtisa. Teoretično vam torej tega skuterja ne bi mogli ukrasti, tudi če bi se nepridipravi dokopali do njegovega ključa. Tisti, ki smo že kdaj ostali brez svojega priljubljenega skuterja, smo s takšnimi varovalnimi ukrepi vedno zadovoljni.
Matjaž Tomažič