Suzuki je že pred časom napovedal, da bodo njihovi motocikli v prihodnje gnani s prostorninsko manjšimi, vendar močnejšimi motorji. Na pomoč bo priskočil turbo polnilnik.
In če so se v začetku desetletja, ko so se pri Suzukiju resno otepali težav, ki jih je povzročila finančna kriza iz leta 2008, te napovedi zdele nekoliko futuristične, gre kot kaže zdaj končno zares.
Suzuki je na patentnih uradih zaščitil pravico do uporabe nekaterih tehničnih rešitev, gre pa seveda za sistem prisilnega polnjena z zrakom.
Po prvi zaresni predstavitvi na tokijskem salonu v letu 2013, je zdaj jasno, da bo za osnovo služil paralelni dvovaljnik, ki pa bo za razliko od koncepta imel dvojne odmične gredi. Iz tega je mogoče sklepati, da bodo prostornine motorjev, kjer bo Suzuki uporabljal turbinski polnilnik, segale od približno 500, pa nekje do 900-kubičnih centimetrov.
Matjaž Tomažič