Za tiste, ki so pogrešali 'malega' Sportserja 883 imajo pri Harley-Davidsonu dobro novico.
Kmalu potem, ko so pri Harley-Davidsonu iz ponudbe umaknili priljubljenega vendar tudi priletnega Sportsterja 883, so jim njihovi trgovci pričeli sporočati, da si kupci malih Harley-Davidsonov vendarle želijo.
Zato so pohiteli in pripravili naslednika, ki se bo po novem imenoval Nightster 975. Gre za precej bolj tehnično napreden model, ki ga bo poganjal tekočinsko hlajeni motor iz serije Revolution Max. Pri tem motorju so valji postavljeni pod kotom 60 stopinj, od tistih motorjev, ki poganjajo modele Pan America in Sportster S, pa se razlikuje po delovni prostornini. Ta je precej manjša in se je iz 1.252-kubičnih centimetrov skrčila na 975-kubičnih centimetrov, variabilno krmiljenje ventilov pa je namenjeno samo sesalnim ventilom.
Čeprav je ta različica motorja Revolution Max za nekatere dobrote, ki jih ta motor sicer ponuja, pa vseeno razvije 66 kW oziroma 90 'konjev' pri 7.500 vrtljajih v minuti. Z vidika moči je napredek pri tem vstopnem modelu več kot očiten, saj je zdaj že upokojeni Sportster 883 razvil skromnih 52 'konjev'. Poleg tega je novinec s svojimi 218 kilogrami tudi konkretno lažji od predhodnika, in sicer kar za 38 kilogramov.
Zanimivo je tudi to, da ima Nightster svoj 11,7-litrski rezervoar nameščen pod voznikovim sedežem, znotraj 'rezervoarja' nad motorjem pa se nahaja 'airbox'. Motor bo vozniku omogočal tudi tri vozne programe, nekoč samo analogni merilniki pa so danes komibinirani tudi z zaslonom. Vsled vsega zapisanega bi se morali tisti, ki si želijo predvsem značko HD novinca zelo razveseliti, saj je vstopnica v ta svet zdaj bistveno bolj v koraku s časom. Vseeno pa modernost zahteva tudi svoj davek, saj Nightster ne bo tako zelo poceni kot je bil Sportster, pravijo pri Harley-Davidsonu.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj