Harley-Davidson LiveWire: Kaj vse bo zmogel in znal prvi električni Harley?

Harley-Davidson LiveWire: Kaj vse bo zmogel in znal prvi električni Harley?

Na sejmu sodobne elektronike in tehničnih inovacij v Las Vegasu je Harley-Davidson predstavil končno verzijo svojega prvega serijskega električnega motocikla. Zbiranje naročil se je uradno začelo.

Marsikdo je sicer do zadnjega ostajal skeptičen in kar ni verjel, da pri Harley-Davidsonu z električnim motociklom mislijo resno. A so in zdaj je praktično tu. Prvi primerki kupcem naj bi bili dobavljeni jeseni, zanj pa bo treba odšteti 29.799 dolarjev oziroma dobrih 26.000 evrov. V Evropi bo gotovo dražji, in če si ga boste kupili neposredno iz ZDA, bi moral po plačilu davkov, homologaciji in drugih stroškov stati okoli 35.000 evrov, kar je nekako primerljivo z aktualno ponudbo električnih motociklov, ki pa je v tem cenovnem razredu primerljiva tudi na področju zmogljivosti.

LiveWire bo poganjal elektromotor, ki bo poskrbel, da bo ta motocikel pravzaprav eden izmed najzmogljivejših Harley-Davidsonov nasploh. Od 0 do 100 kilometrov bo pospešil v manj kot 3,5 sekunde, največja hitrost pa bo znašala okrog 180 kilometrov na uro. V idealnih razmerah bi morala kapaciteta energije v baterijah zadostovati za približno 180 kilometrov poti. Za celodnevno pohajkovanje po na primer Krasu ali Gorenjski to seveda ni dovolj, a ob dejstvu, da se bodo baterije zmogle v 40 minutah napolniti do približno 80 %, nas s kakšnim vmesnim postankom za kosilo torej ne bi smelo skrbeti, da s tem Harley-Davidsonom pravzaprav nikamor zares ne moremo.

Tisti, ki smo vajeni na sklopko in menjalnik, bomo to pri LiveWire pogrešali, a to ne velja za tiste, ki bodo v svet motociklov vstopili na novo. Prav na slednje s tem modelom ciljajo glave iz pisarn v Milwaakeeju.

Prihaja novost, če boste želeli na Otok: tudi Slovenci bodo morali plačati

LiveWire bo tudi varen, saj bo imel številne senzorje nagiba, sistem proti zdrsu, sistem proti blokiranju in vse drugo, kar pač pride zraven. Sodoben zaslon TFT pa bo seveda povezljiv s pametnimi telefoni in bo lahko prikazoval praktično vse funkcije telefona in tudi motocikla.

Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem