Pri Harley-Davidsonu so pripravili svojevrsten odgovor na vse večje povpraševanje kupcev po baggerjih z nekaj več športne konotacije.
Ljubitelji Harley-Davidsonov se z voznimi lastnostmi svojih motociklov nikoli niso pretirano veliko ukvarjali, saj le te glede na zasnovo in idejo njihovih strojev pač niso v prvem planu. Po drugi strani za to v bistvu tudi ni prave potrebe, saj se veliki in na prvi pogled zelo okorni Harleyi peljejo čisto solidno. Še več, vsak, ki se je peljal s katerim izmed novejših Harleyjev, je bil nad voznimi lastnostmi celo prijetno presenečen.
Vseeno pa se je zgodilo to, da so se na trgu pojavili tudi drugi kruzerji pri katerih je vozna dinamika naglašena nekoliko bolj izrazito, med te zagotovo sodijo bavarski R18 in nekateri Indianovi modeli. Iz tega razloga so pri Harley-Davidsonu pripravili recept za svojevrstno mešanico sestavin, katere rezultat je zanimiv športni kruzer - Low RIder ST.
Uporabili so veliki Milwaukee-Eight 117 agregat, ki je bil doslej rezerviran samo za dragocene CVO modele, ter ga vgradili v okvir modelov iz palete Softail. Low Rider ST je tako s svojimi 103 'konji' (75 kW) postal najmočnejši model v paleti Softail. Preostanek tehnike, jasno, temelji na modelu Low Rider S. Da bi poudarili športnost so na sprednji del namonitrali nekoliko neobičajno sprednjo masko, ki je oblikovana po vzoru modelov FXTR iz začetka 80-ih, na boke pa so nekoliko višje kot sicer obesili kompaktne kovčke iz modela Softail Sport Glide.