Harley-Davidson Road Glide je najbolj priljubljen tourer in verjetno tudi najbolj priljubljen tourer nasploh. Zato prenova, ki je tokrat precej bolj temeljita kot smo jo pri tej hiši vajeni, nikakor ni presenečenje.
Jasno, Harley-Davidsona mnogi najprej prepoznajo zaradi njegove pojave, še posebej tiste, ki imajo nad krmilom vgrajeno 'fiksno' sprednjo masko. Po novem bo značilni 'shark nose', okrašen z LED žarometom, spremenjena pa bo tudi njegova podoba, ki bi morala poskrbeti tudi za zmanjšanje turbulenc v predelu ramen in glave voznika.
Na drugi strani poloklepa pa bo praktično vse novo tudi za voznika. Večino stikal in klasične analogne instrumente bo zamenjal barvni 12,3-palčni TFT zaslon, ob njem pa bosta vgrajena dva zmogljiiva zvočnika z 200-watnim ojačevalcem zvoka.
Napredku oziroma izboljšavam pa Road Glide ni ušel tudi na področju tehnike. Tako ga bo odslej namesto Milwaukee-Eight 114 poganjal zmogljivejši Milwaukee-Eight 117 agregat, kar pomeni, da bo dvovaljnik iz 1.868-kubičnih centimetrov delovne prostornine izstisnil 107 konjev (79 kilovatov). Novi Road Glide bo tudi za sedem kilogramov lažji od predhodnika, hkrati pa bo tudi bolj udoben, saj so mu spremenili sedež in izboljšali zadnje vzmetenje, ki ima po novem tudi za 20mm daljši hod. Večji bodo tudi sprednji zavorni koluti.
Skupaj z osnovnim Road Glideom je Harley-Davidson predstavil tudi prestižnejšo različico CVO, ki pa bo opremljena z novim Milwaukee-Eight VVT 121 agregatom, ki na račun variabilnega krmiljenja ventilov razvije 85 kilovatov oziroma 115 konjev moči. Pri tej različici je prisotna tudi Showa USD sprednja vilica, dodane pa so še Brembove radialne zavorne čeljusti. Nekoliko drugačen je tudi položaj za krmilom, saj je to višje.
Če bi si želeli še več ekskluzive in moči, pa boste lahko izbrali tudi Road Glide CVO ST, v katerem njegov motor razvije 127 konjev, za boljša pospeševanja pa so skrajšali tudi prestavno razmerje.
Preberite še: