Po tem, ko je Honda zaradi ekoloških standardov iz evropskega tržišča umaknila model CBR 600 RR, jo je za japonsko tržišče redizajnirala.
Pri Hondi so zadaj glede tega, zakaj vse do sedaj 600-kubične športnice še vedno niso uskladili z aktualno normo Euro4, še vedno molčijo.
Z ozirom na to, da se z novim letom uvaja še strožja norma Euro5 (ta bo sicer z vidika izpustov enako stroga, bodo pa morali motocikli čistost zagotavljati skozi celotno življensko dobo), je za zdaj jasno, da Honda CBR 600 RR tudi prihodnje leto ne bo krasila evropskih prodajnih salonov.
Kljub temu, pa so za japonsko tržišče pripravili modernizirano CBR-ko, ki jasno sledi vzoru večje litrske sestre. Nova 600-kubična CBR-ka je tako dobila tudi vse bolj popularna krilca, ki pa so tokrat integrirana v bočne oklepe.
Sodeč po fotografijah ostaja tehnika bolj kot ne nespremenjena, iz Honde pa poročajo, da bo imel novi model nekaj več moči kot predhodnik, oziroma 121 'konjev'.
Bolj bistvena je torej modernizacija v smislu elektronike. Odslej bo prisoten tudi senzor nagiba, kar seveda omogoča vgradnjo nekaterih drugih elektronskih pripomočkov. Nova je tudi LED razsvetljava in pa seveda osrednji informacijski zaslon TFT.