Z napovedjo novega motorja pa Honda ne sporoča samo tega, da bo delovna prostornina vzporednega dvovaljnika zrasla na 850-kubičnih centimetrov, temveč napoveduje tudi nov model – 'malo' Africo Twin.
Osrednja tema celotne zgodbe tega novega motorja se nanaša ravno na manjši model Africa Twin, a dejstvo je, da bo z novim motorjem z več kapacitetami največ pridobila prav družina NC, v kateri sta skuterja Integra, X-ADV ter naked in crossover NC/NCX.
Glavni vzrok za povečanje delovne prostornine je hitro prihajajoča ekološka norma Euro5, ki bo v veljavo stopila s prvim januarjem 2021. Zaenkrat Honda še ni plasirala podatkov o tem, koliko 'konjev' in navora bo vzporedni dvovaljnik na račun večje kapacitete pridobil. Glede na to, da trenutni 750-kubični dvovaljnik razvije relativno skromnih 55 'konjev', v korist večji konkurenčnosti upamo, da bodo pri Hondi velikodušni in bodo dvovaljnik 'programirali' na vsaj kakšnih 70 'konjev'.
Celoten pogonski sklop bo v nove modele vgrajen še nekoliko položneje kot doslej, kar pomeni, da se bo spustilo tudi težišče motocikla – torej lahko pričakujemo še več lahkotnosti v vožnji. Seveda bo tudi novi motor ponujal izbiro dvosklopčnega menjalnika DCT, ki se je več kot očitno zelo dobro prijel. Izbere ga namreč skoraj polovica kupcev.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"