Honda: Družina NC bo dobila večji motor, tudi za malo Africo Twin

Z napovedjo novega motorja pa Honda ne sporoča samo tega, da bo delovna prostornina vzporednega dvovaljnika zrasla na 850-kubičnih centimetrov, temveč napoveduje tudi nov model – 'malo' Africo Twin.

22. 5. 2020

Osrednja tema celotne zgodbe tega novega motorja se nanaša ravno na manjši model Africa Twin, a dejstvo je, da bo z novim motorjem z več kapacitetami največ pridobila prav družina NC, v kateri sta skuterja Integra, X-ADV ter naked in crossover NC/NCX.

Glavni vzrok za povečanje delovne prostornine je hitro prihajajoča ekološka norma Euro5, ki bo v veljavo stopila s prvim januarjem 2021. Zaenkrat Honda še ni plasirala podatkov o tem, koliko 'konjev' in navora bo vzporedni dvovaljnik na račun večje kapacitete pridobil. Glede na to, da trenutni 750-kubični dvovaljnik razvije relativno skromnih 55 'konjev', v korist večji konkurenčnosti upamo, da bodo pri Hondi velikodušni in bodo dvovaljnik 'programirali' na vsaj kakšnih 70 'konjev'.

Celoten pogonski sklop bo v nove modele vgrajen še nekoliko položneje kot doslej, kar pomeni, da se bo spustilo tudi težišče motocikla – torej lahko pričakujemo še več lahkotnosti v vožnji. Seveda bo tudi novi motor ponujal izbiro dvosklopčnega menjalnika DCT, ki se je več kot očitno zelo dobro prijel. Izbere ga namreč skoraj polovica kupcev.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri