Honda EM1 e - prvi Hondin električni skuter namenjen evropskemu trgu

Japonska Honda predstavlja njihov prvi električni skuter, ki je namenjen evropskemu trgu. Električni EM1 e boste lahko napolnili v dobrih dveh urah, z njim pa prevozili do 48 kilometrov.

Hondin evropski električni prvenec EM1 e (kratica EM = Električni Moped), je tako prvi model izmed še desetih napovedanih, ki naj bi jih Honda v svojo ponudbo vključila v prihodnjih nekaj letih.

Pri Hondi računajo predvsem na mladino, ki bi morala v tem modelu najti vse tisto kar resnično potrebujejo za zabavno, varno in brezogljično premikanje po mestu. Najvišja hitrost, ki jo lahko razvije EM1 e znaša 45 kilometrov na uro, z enim polnjenjem odstranljive baterije pa je zagotovoljenih 41 kilometrov avtonomije, v kolikor pa boste izbrali počasnejši EKO režim vožnje pa se bo poseg podaljšal na 48 kilometrov.

Z vidika osnovnih tehničnih specifikacij torej EM1 e torej v razred ne bo prinesla kaj posebej ekstravagantnega, bo pa kot pravijo pri Hondi, v naraščajoči trg električnih mestnih vozil prinesla veliko svežine in Hondino kakovost. Honda EM1 e ima klasičen okvir iz jeklenih palic, teleskopsko sprednjo vilico, elektromotor z močjo 1,7 kW in 90 Nm navora pa je vgrajen v zadnje kolo.  Pri obremenitvi  s 75 kilogrami bo elektromotor brez težav premagoval vzpetine z 10-stopinjskim naklonom.

Kot pri večini podobnih skuterjev je tudi tukaj prostor pod sedežem rezerviran predvsem za baterijski sklop. Baterijo je mogoče zelo enostavno odstraniti in jo v pisarni ali stanovanju priklopiti na 270-vatni polnilec. Popolnoma izpraznjena baterija se bo na tem polnilcu polnila 6 ur, od v praksi bolj realnih 25-odstotkov napolnjenosti do 75-odstotkov napolnjenosti pa bo ta isti polnilec potreboval približno 160 minut. Honda pravi, da bo njihova baterija zdržala 2500 polnilnih ciklusov, kar bi moralo zadostovati za marsikoga nerealnih 100.000 kilometrov, oziroma za zmeraj.

Honda EM1 e bo na voljo v treh barvah, biserno beli, metalik srebrni in matirano črni barvi. Skuter vključno z baterijo (ki tehta 10,5 kilogramov) tehta sprejemljivih 95 kilogramov, sedež je od tal odmaknjen 740 milimetrov, za zaviranje pa je zadolžena sprednja kolutna zavora ki je s sistemom CBS kombinirana z zadnjim zavornim bobnom.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja