Honda Forza 750 - nova generacija Hondinega premium skuterja, osvežitev tudi za model 125 in 350

Honda je za sezono 2021 osvežila 125 in 350-kubično Forzo, za tiste, ki želijo še več, pa pripravila povsem novo Forzo 750. Vsekakor novost, ki se je v našem uredništvu že zdaj zelo veselimo.

22. 10. 2020

Forza 750

Največja Forza bo odslej na voljo tudi z znanim hišnim dvovaljnikom in DCT menjalnikom, hkrati pa bo polna moderne tehnologije. Po tem, ko je Honda pred nekaj leti iz ponudbe umaknila opešanega Silwer Winga, bo z novo Forzo ponovno vstopila v razred premium maksi skuterjev. No, pri tem ne smemo pozabiti na model Integra, ki je v tem času odlično zapolnjeval praznino, a nova Forza 750 bo vendarle bolj 'skuter' kot je na primer Integra.

Kot pravijo pri Hondi so elegantne linije Forze 750 kombinirane tudi z zmogljvostjo, uporabnostjo in prestižem. Vrstni dvovaljnik z 58 'konji' in 69 Nm navora bi moral poskrbeti za dobre zmogljvosti, k sami športnosti pa bo pripomogel tudi dvosklopčni DTC menjalnik. Tehnologija 'ride by wire' omogoča izbiro treh voznih programov (RAIN, STANDARD ali SPORT) in dodatnega načina USER, kjer si lahko parametre kot so odzivnost agregata, zaviranje agregata, sistem proti zdrsu in delovanje menjalnika, nastavite po svojih željah.

Prostor pod sedežem pospravi integralno čelado in je opremljen z USB vtičnico. Preko novega barvnega TFT zaslona in sistema za glasovno upravljanje (Honda Smartphone Voice Control)  lahko povežete in upravljate svoj pametni telefon.     

Dodaten razlog, da bi se morali ljubitelji maksi skuterjev prihoda nove Forze še posebej veseliti pa so tudi obrnjene USD vilice premera 41mm, radialno vpete zavorne čeljusti, 2 prednja zavorna koluta premera 310 mm z ABS, nastavljiv zadnji amortizer s Pro-Link vpetjem, aluminijasta zadnja nihajka, 17’’ platišče spredaj in 15’’ platišče zadaj z radialnimi pnevmatikami 120/70R17 in 160/60R15. Recept, ki vsekakor obeta tudi za skuter odlične vozne lastnosti.

Vsa svetila so izvedena v LED tehnologiji, smerniki so elegantno integrirani v oklepe. Samoizklopljivi smerniki imajo vgrajeno tudi funkcijo zaviranja v sili in tako pri močnem zaviranju z utripanjem opozorijo ostale na nevarnost. Pametni brezkontaktni ključ naredi odklepanje in zaklepanje Forze in opcijskega pametnega kovčka povsem preprosto.

Forza 750 bo pri nas na voljo od Februarja 2021, zanjo pa bo potrebno odšteti za zdaj predvidenih 10.990 EUR. Dobavljiva bo v štirih barvah in s tremi paketi opreme (Travel, Urban, Style) ki bodo v različnih komibnacijah prinašali še ogrevane ročice, aerodinamična krilca za noge, pokrivalo za noge, zadnji prtljažnik, 50-litrski pametni kovček oz. 38-litrski aluminijasti kovček z barvnimi paneli, ter nosilec stranskih kovčkov (levo 26-litrov, desno 33-litrov).


Forza 350, s smart kovčkom 

Nova Forza 350 bo pri nas dobavljiva od februarja 2021 dalje v 5 barvah.
Za 50ccm povečana delovna prostornina in izdatna prenova agregata sta prinesli večje zmogljivosti ob skromni porabi goriva. Boljši pospeški čez celotno območje vrtljajev in za 8km/h višja končna hitrost bodo zadovoljili tudi zahtevne uporabnike, ki svoj potovalni  skuter uporabljajo tudi za daljše poti. Nov Euro5 agregat uporablja tehnologijo za zmanjšanje trenja ‘enhanced Smart Power+’ (eSP+). Kozmetični popravki Forzi dajejo še bolj premijski občutek in izboljšujejo aerodinamičnost. Po novem ima električno nastavljiv vizir kar 180mm razpona, kar je 40mm več kot prej. Osvežena je tudi armaturna plošča. Serijska USB vtičnica nadomešča navadno 12V vtičnico. Voznost so izboljšali s spremenjeno in olajšano zadnjo nihajko.


Forza 125, s smart kovčkom

Forza 125 bo za 2021 doživel kozmetične in aerodinamične izboljšave. Nov Euro5 tekočinsko hlajeni 4-ventilski agregat uporablja tehnologijo za zmanjšanje trenja ‘enhanced Smart Power’ (eSP) in ima po novem tudi sistem proti zdrsu pogonskega kolesa Honda Selectable Torque Control (HSTC). Električno nastavljiv vizir se lahko nastavlja v razponu 180mm, kar je 40mm več kot prej. Serijska USB vtičnica nadomešča navadno 12V vtičnico.