Honda Gold Wing je spet zrasel

Četudi je bil Hondin zastavonoša popolnoma prenovljen šele pred dobrima dvema letoma, s pomladjo prihaja čas za majhne, vendar pomembne osvežitve.

Honda Gold Wing je spet zrasel (foto: honda) honda
6. 1. 2021

Zadnja revolucionarna prenova je v letu 2018 Gold Wingu prinesla štiriventilsko tehniko, (po želji) avtomatski 7-stopenjski DCT menjalnik, modernejše dvojno vpetje prednjih vilic, boljše vozne lastnosti in občutno manjšo maso, hkati pa tudi nekoliko drugačno filozofijo.

''Manj je več'' so takrat poudarjali Hondini inženirji, ko smo se novinarji spraševali o tem, ali kupci vendarle ne bodo preveč pogrešali skoraj 40-litrskega primanjkljaja prtljažnega prostora. Kot kaže smo imeli prav, saj bo Gold Wing z letošnjo pomladjo dobil nov in večji zadnji kovček. Ta bo na račun večjih zunanjih dimenzij v notranjosti pridobil dodatnih 11 litrov prostornine, skupna prostornina prtljažnika pa se bo pri najbolje opremljenemu modelu s tremi kovčki z dosedanjih 110 povečala na 121 litrov. Hkrati bo udobnejše oblazinjen tudi v kovček integriran naslon za sopotnico.

Oba sedeža bosta po novem prevlečena s kombinacijo usnjene in tekstilne sedežne prevleke, za katero pri Hodni pravijo, da raven udobja dviguje za stopničko višje.

Novi Gold Wing je dobil tudi izboljšan avdio sistem, serijsko pa bo dodana tudi možnost povezljivosti z aplikacijama Apple CarPlay™ in Android Auto. Svojo pametno napravo boste lahko z motociklom povezali preko Bluetootha oziroma preko dveh USB-C vtičnic.

Za še več atraktivnosti pa so v mešalnici lakov pripravili tudi povsem novo biserno temno sivo barvo.