Hondine skuterje z oznako SH na evropskem tržišču poznamo že zelo dolgo, točneje kar 37 let, v tem času pa so skuterji, ki jih večinoma izdelajo v španski tovarni v Barceloni našli že več kot milijon kupcev.
No, če smo povsem iskreni je bila Honda SH50, ki je na trg prišla leta 1984 nekakšen križanec med skuterjem in mopedom, vseeno pa to ne spremeni dejstva, da gre za enega izmed najbolj uspešnih 'high wheelerjev' na evropskem trgu.
Pri nas smo se serijo SH nekoliko bolj intenzivno srečali nekoliko kasneje, zaradi številnih dobrih lastnosti pa so Hondini člani družine SH Slovencem hitro prirasli k srcem.
Lansko leto je naslednik priljubljenega modela SH 300, model SH350i dobil nov, kapacitetnejši motor, posledično pa tudi več moči in navora, ter seveda usklajenost s standardom Euro5. Prav zaradi novega motorja je SH350i postal še bolj vsestransko uporaben skuter, za katerega lahko mirno zapišem, da z enim kolesom že rine v razred GT skuterjev.
Z ozirom na to, da je bil SH350i prav lani deležen zares temeljite prenove, ki mu je poleg omenjenega motorja prinesla še pametni ključ, sistem proti zdrsu, LCD zaslon, USB-C vtičnico in še nekaj drugih malenkosti, potrebe po kakšni posebni prenovi za modelno leto 2022 ni. Navkljub temu pa so se pri Hondi odločili, da bodo pomemben jubilejni prodajni mejnik proslavili z dvema športnejšima barvnima grafikama.
Osnovni modeli bodo tako v prihodnji sezoni na voljo v biserno beli, mat rdeči, biserni rdeči, srebrni in črni barvi, kot rečeno pa se jim bosta pridružili še dve bolj športni barvi in sicer biserno siva in mat temno siva. Obe barvi bosta kombinirani še z drugimi barvnimi in drugimi detajli, med katerimi bodo matirano siva koelsa, matirano siv nosilec prtljažnika in pokrovi motorja, rdeči šivi na sedežu, rdeče/bele nalepke na kolesih in rdeči logotipi.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere