O konkretnih tehničnih izboljšavah, ki so jih pri Hondi pripravili za modele CRF 250/450, smo že pisali, osvežitev pa so bili deležni tudi večnamenski enduro modeli.
Tako sta modela CRF250L in CRF 250 Rally od zdaj odeta v novo barvno grafiko, novi CRF450L pa je nastal kot posledica zavedanja, da motocikel, ki temelji na dirkaški specialki, za vsakdanjo uporabo vendarle ni najprimernejši.
Zato so pri Hondi izdelali enduro motocikel, ki mu dirkaška genetika in tehnologija nista tuji, hkrati pa z vidika vzdrževanja spada med motocikle, kjer je ta del lastništva, pravzaprav zadnja skrb lastnika.
Da so tega kloniranca sploh lahko spravili (beri homologirali) na cesto, je bilo potrebnih veliko sprememb. Poleg vse na cesti obvezne opreme, torej razsvetljave, smerokazov, ogledal, odsevnikov in ostalega, je bilo potrebno tudi nekaj tehničnih sprememb. Z novim izpušnim sistemom so zmanjšali hrup, z zmanjšanjem kompresije in drugimi spremembami pa poskrbeli za ustreznost okoljevarstvenih norm ter bistveno vplivali na periodiko in zahtevnost vzdrževanja motocikla. S spremembno mase glavne gredi so vplivali na krivuljo navora, ki je na voljo pri precej nižjih vrtljajih, v menjalnik pa so dodali šesto prestavo, s čimer je uporaba na asfaltu še prijaznejša, motocikel pa v prometu učinkovitejši.
Spredaj in zadaj so za vzmetenje poskrbeli pri Showi, od koder prihajata 49-milimetrske sprednje vilice, ki so tudi nastavljive, ter nastavljiv zadnji amortizer. V nasprotju z dirkalnim modelom CRF 450R je zadnje kolo na cestnem modelu manjše za en palec (18 palcev), zato z nabavo ustreznih enduraških pnevmatik ne bo nobenih težav. Sprednje kolo meri 2 palcev. Za 1,3 litra je večji rezervoar za gorivo, ki pri modelu CRF 450L sprejme 7,6 litra goriva, pokrovčku pa je dodana ključavnica. Vsa razsvetljava je v LED-tehnologiji, v primerjavi z dirkalnim pa so spremenjene tudi dimenzije hladilnika, ki mu je dodan električni ventilator.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?