Jubilejni BMW R 1250 GS/A (2021) - več serijske in dodatne opreme

Čeprav je BMW R1250GS skoraj še popoloma svež motocikel, so se pri BMW-ju odločili, da ga za jubilejno sezono 2021 vendarle nekoliko dodelajo.

Prihodnje leto bo namreč kultni model, ki je tekom desetletij postal prepoznavna znamka znotraj znamke BMW, praznoval svoj štirideseti rojstni dan. Zato bosta tako standardni GS kot tudi Adventure na voljo tudi v različici '40 Years GS'.

Kot se za jubilejni model spodobi bo ta seveda na voljo v novih barvah, pri čemer bodo nostalgiki najbolj navdušeni nad črno/rumeno grafiko, ki spominja na začetek 90-ih let in model R100GS.

BMW-jev bokserski motor je že v svoji aktualni različici usklajen s standardom Euro5, zato posebnih izboljšav ne bo deležen. To pomeni, da bo še naprej stregel z jeznoritimi 136-'konji', ki so nas, priznamo, na testih navdušili v prav vseh 'karoserijskih' različicah, v katere ta motor vgrajujejo. A ker smo tudi motoristi podobno kot majhni otroci veseli daril, bo z modelnim letom 2021 GS serijsko vključeval tudi tretji način delovanja elektronike. Gre za do sedaj neobstoječi Eco način vožnje, za doplačilo pa bodo še vedno na voljo dodatne mape, ki jih poznamo pod imenom Pro. Te bodo odslej omogočale tudi več svobode in domišljije pri nastavitvah sistema za zaviranje z motorjem.

Vsi GS-i, bodo po novem opremljeni z dinamično kontrolo zdrsa (doslej je bil serijsko prisoten zgolj enostavnejši sistem), ki delovanje prilagaja tudi glede na nagib motocikla. Enako velja tudi za naprednejši integralni ABS Pro, serijski pa bo postal tudi sistem za speljevanje v klanec.

Za doplačilo bo na voljo nova generacija prilagodljivega LED žarometa, ki osvetljuje tudi notranji del zavoja, na seznamu opreme za doplačilo pa se bo našel tudi celoten nabor dodatne opreme, ki je pri GS-u pravzaprav stalnica. Po novem bo mogoče doplačati tudi za multifunkcijske zadnje luči, v katere so integrirani tudi smerniki.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?