Kawasakijevi inženirji so za sezono 2023 temeljito spremenili motor motokros modela KX 250.
Pri Kawasakiju so upravičeno prepričani, da je njihov KX 250 v vseh pogledih odličen motokros motocikel, zato so se odločili, da bo osnova ostala enaka in z le malo izboljšavami, dodali pa ji bodo več moči.
Poleg novih, le malenkostno spremenjenih barvnih grafik so dodelali tudi vzmetenje, v katerem bo sedaj več olja. Hodi vzmetenja bodo medtem ostali enaki in bodo znašali 314 in 316 milimetrov. Zgolj za malenkost, 3 mm, je spremenjen tudi položaj stopalk za noge, ki so po novem debelejše in bi kot take morale zagotoviti boljšo oporo vozniku.
Temeljito pa so se pri Kawasakiju lotili motorja. Ta ima po novem manjše sesalne ventile vendar bolj raven sesalni kanal. Spremenili so tudi pozicijo enega od injektorjev. Z omenjenimi spremebami je motor pridobil nekaj moči, vseeno pa so se inženirji posvetili tudi sami elastičnosti in distribuciji moči na zadnje kolo. Da bi bila ta še bolj učinkovita predvsem v režimu nižjih in srednjih vrtljajev so podaljšali izpušni sistem. Večji moči motorja so prilagodili tudi prestavna razmerja, točneje prvo in drugo prestavo. Zadnja pnevmatika je po novem za številko širša in meri 110/90-19.
Vse našteto je rezultiralo tudi pri sami masi motocikla, ta je po novem težji in tehta 109,2 kilogramov (prej 107,5 kg).
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj