Končno je postalo tudi uradno. Vesela novica prihaja iz Kawasakija. Razred četrtlitrskih športnikov bo spet postal zanimiv.
Kawasaki je namreč končno predstavil štirivaljenga ZX-25R, torej športnika z 250-kubičnim motorjem, ki pa bo razvil konkretnih 51 'konjev'.
Čeprav je nova Ninja po kapaciteti motorja najmanjša, pa ni najšibkejša. V primerjavi s tekmeci, ki so bili v tem razredu na voljo do sedaj je kar dvakrat močnejša. Še bolj impresiven je podatek, da je specifična moč novega malega štirivaljnika skoraj enaka, kot pri superšportnem ZX-10R.
Da bo novi ZX-25R pravi kričač, ki bo na zlate čase, ko so v tem razredu kraljevali dvotaktniki, spominjal tudi po zvoku, pa govori podatek, da je največja moč novega motorja z Ram-Air efektrom na razpolago pri visokih 15.500 vrtljajih. Seveda bo motocikel opremljen tudi z obilico elektronike, ki bo omogočala izbiro med dvema motornima mapama, protizdrsno sklopko in sistemom proti zdrsu.
Na voljo bo tudi različica SE, ki bo obarvana v hišne dirkaške barve, imela pa bo tudi 'quickshifter'. Za vzmetenje so poskrbeli pri Showi, zavore pa bodo seveda vpete radialno in opremljene z ABS-om.
Ob tovarniško deklarirani masi 180 kilogramov bi moral biti to tudi v resnici zelo športno nastrojen motocikel.
Razlogov za veselje je torej več kot dovolj, seveda pa to velja le v primeru, da bo ta motocikel tudi dejansko našel pot do evropskih kupcev. Za zdaj je namreč namenjen samo pacifiškim tržiščem, kjer so motocikli nad 250-kubikov strahovito obdavčeni. Upamo, da bo nova mala Ninja (in tudi njeni napovedani tekmeci) vendarle na voljo tudi pri nas.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?