Kje sta se srečala Harley-Davidson in Kymco in kaj si lahko od srečanja obetamo?

24. 12. 2021 | Matjaž Tomažič
Deli
Kje sta se srečala Harley-Davidson in Kymco in kaj si lahko od srečanja obetamo? (foto: harley-davison, Kymco)
harley-davison, Kymco

Harley-Davidson je trenutno gotovo na čelo kolone tistih proizvajalcev, ki si v svojo družino obupno želi  privabiti nove kupce. V preteklih dveh letih je 'brand' iz Milwaukeeja napovedal in predstavil kar nekaj novosti, s katerimi bi končno pomembno razširil svojo prodajno paleto.

No, dejstvo je, da doslej kljub napovedim nismo videli praktično nobene od napovedanih revolucionarnih novosti. Če se spomnimo salona EICMA 2019 na katerem je bil predstavljen model Bronx, sodoben naked z modernim motorjem Revoution Max in 115 'konji' je bil lani umaknjen iz vseh uradnih katalogov in spletnih strani. Kot kaže bo ta zanimivi športni naked začetek serijske proizvodnje končno dočakal na sredini leta 2022. Sledil mu je Pan America, ki je že zapeljal k prvim kupcem, a doslej ga na naših in bližnjih cestah pri naših sosedah še nismo opazili.

Zgodbo o izstopu izven tradicionalnih okvirjev pa je najbolj napihnil električni LiveWire, od katerega pa Harley-Davidson kot kaže tudi še ni dvignil rok. Še več, ustanovili so sestrsko podjetje LiveWire, v katero naj bi zainteresirani vlagatelji končno lahko svoj denar kmalu vlagali na New Yorški borzi. Kot kaže so pri Harley-Davidsonu vendarle ugotovili, da je projekt prehoda na električne motocikle enormni finančni zalogaj, rezultat ugotovitve pa je nastajanje novega strateškega partnerstva z gigantom Kymcom. Kot poročajo nekateri tuji spletni portali naj bi oba partnerja v projekt vložila sto milijonov dolarjev, ter seveda vsak svoje znanje, ime in tudi proizvodne zmogljivosti.

Oba vpletena sta se našla pred skupnim izzivom, to je množično lansiranje svojih električnih modelov. Harley-Davidson svojega LiveWire, Kymco pa v marsičem zelo podobnega in prav tako futurističnega RevoNEX-a. Kymco si lahko iz tega partnerstva predvsem na ameriškem tržišču obeta več prepoznavnosti in imidža s katerim bi nekatere svoje zanimive koncepte lažje pretvoriliv serijske modele, Harley-Davidson pa najverjetneje črpanje znanja in izkušenj pri razvoju električnih motociklov in skuterjev. Ker so pri Harley-Davidsonu že nekaj let naklonjeni ideji, da bi se podali tudi v segment lahkih in bolj dostopnih motociklov, si torej od tega sodelovanja morda lahko obetamo celo kakšnega novega Harley-Davidsona iz peresno lahke kategorije.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol