Koncept: BMW i Vision Amby in Motorrad Vision Amby - za kolesarje in motoriste

Če ga lahko imata Ducati in KTM, zakaj ga ne bi imeli tudi pri BMW-ju. Seveda, gre za električno gorsko kolo. Vendar pri BMW-ju kot kaže pedala ne bodo priložena.

Koncept: BMW i Vision Amby in Motorrad Vision Amby - za kolesarje in motoriste (foto: bmw) bmw
11. 9. 2021

No, pravzaprav je BMW predstavil dve kolesarski novosti, med katerimi je ena res taka, ki bo verjetno bližje motoristom, saj ima namesto pedal ročico za 'plin'.

Prav pedala so glavna razlika med obema kolesoma, ki imata zelo podobno ime. Tisti s pedali se imenuje i Vision AMBY, tisti brez pa Motorrad Vision AMBY. Jasno je, da pri prvem hitrost regulirate s pomočjo vrtenja pedal, pri drugem pa z obračanjem ročice na krmilu.

Z obema naj bi bilo mogoče dosegati hitrosti od 25 do 60 kilometrov na uro, o tem kako hitro se boste lahko vozili pa bo odločalo kar kolo samo preko GPS signala. Vprašanje na katerega zaenkrat še ni odogovora se sicer vrti okrog homologacije in zakonodaje, oziroma okrog tega kako bo tako kolo klasificirano, kako bo z zavarovanjem in kako z morebitnim vozniškim dovoljenjem.

Za motoriste bo verjetno bolj zanimiv model Motorrad Vision AMBY, ki naj bi tehtal 65 kilogramov pri tem pa zmogel dobrih 100 kilometrov avtonomije. Velikost koles bo merila spredaj 26 zadaj pa 24 palcev, višina sedeža pa naj bi bila fiksna na višini 830 mm od tal.