Šušlja se, da so ljubitelji hard enduro motociklov nekoliko užaljeni, ker pri Hondi ne želijo razkriti več informacij o njihovem vročem konceptu.
Čeprav je Honda na salonu v Milanu v naslovu omenjeni koncept postavila zgolj na ogled, o njem pa ni povedala skoraj ničesar, je ta motocikel postal eden od najbolj vročih primerkov na letošnjem salonu.
Dirkaška specialka je bila namreč opremljena s stikali za smerokaze, lučmi, ogledali in drugimi na cesti obveznimi elementi, zato ni nenavadno, da so ljubitelji endura skorajda ponoreli. Jasno, le zakaj ne bi bil motocikel, ki premaga reli Dakar, na voljo tudi njim in za kakšen kilometer po cesti. Ker pa je bilo opaziti tudi stikalo, kakršnega na Dakarju uporabljajo za klic v sili, ter velik TFT-zaslon, lahko sklepamo, da udeležba na zahtevnih enduro tekmovanjih ne bi smela predstavljati velikih problemov.
Pogled v drobovje nakazuje, da si konceptni Rally okvir deli z modelom CRF450R (motokros) in CRF450L. Medtem ko ima dakarska specialka dva rezervoarja, so konceptnemu modelu namenili enega, na mesto drugega pa postavili neki predal za orodje oziroma nekaj podobnega. Na konceptnem motociklu sicer ni bilo zaslediti veliko sestavnih delov, ki bi morali ustrezati cestni homologaciji (izpuh, pnevmatike ...), vendar so to detajli, na katere bi znali pri Hondi brez večjih težav pripraviti pravilne odgovore.
Kako resno so pri Hondi mislili s tem konceptom, bo pokazal čas. Če je odziv javnosti in medijev kazalnik želje kupcev, lahko v kratkem pričakujemo še en zanimiv motocikel.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem