Končno! Harley-Davidson Pan American na poti h kupcem

Tik pred tem, ko smo že skoraj obupali nad tem, da bo Harley-Davidson vendarle tudi uradno predstavil svoj prvi potovalni enduro z vodno hlajenim motorjem, pa so nas Američani spet presenetili. In priznamo, tudi malce zdražili.

Glede prihoda novega Pan Americana smo bili upravičeno še nekoliko bolj skeptični, saj so pred kratkim v Harley-Davidsonu spet zgodile pomembne kadrovske menjave, ki so po napovedih obetale predvsem to, da se bo znamka bolj kot k iskanju novih kupcev, ponovno usmerila k tradiciji.

Torej, po nekaj svetovnih predpremierah je Pan American vendarle na poti h kupcem. A za razliko od predprodukcijskih modelov, ki smo jih novinarji lahko uzrli na salonih, je serijska različica še nekoliko bolj napredna in dodelana.

Popolnoma novi Revolution Max 1250 agregat, je med drugim opremljen tudi z variabilnim krmiljenjem ventilov, hkrati pa služi tudi kot nosilni element celotnega motocikla. In pozor, tovarniške specifikacije govorijo o tem, da je s svojimi 150 'konji' in 242 kilogrami tudi močnejši in lažji od nepremagljivega vladarja razreda, BMW GS.

Na seznamu komponent se najdejo znamke Showa in Brembo, prisotna je prakitčno popolna asistenčna in varnostna elektronika, ki je v osnovi nastavljiva s petimi programi. Zaslon meri 6,8-palcev in je takrat, ko motocikel miruje, občutljiv tudi na dotik.

Na voljo bo tudi  model Special, ki bo opremljen s polaktivnim vzmetenjem, za doplačilo pa bo na voljo tudi sistem, ki bo pri manevriranju na mestu samodejno znižal oddaljenost od tal. Special bo tudi poln drugih dodatkov namenjenih udobju, varnosti in robustnosti. Na seznamu se tako najdejo razni ščitniki, amortizer krmila, pametni žaromet in za doplačilo tudi platišča z naperami.

Tole bo vsekakor ena izmed novosti leta.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"