Ob tem pa posodobitvi ni ubežal še ostrejši 1290 Super Duke R.
Dve leti in pol po tem, ko je KTM na trg (tudi v Sloveniji) postavil model 1290 Super Duke GT, v katerega je takrat vgradil za ta razred nov motor LC8, ta zdaj doživlja prenovo. Ta pa ne bo zajemala le vizualnih sprememb, ampak bosta precej posodobljena tudi tehnika motocikla in že omenjeni dvovaljnik V-zasnove.
Pogonski agregat tako v osnovi ostaja enak in s prostornino 1,3 litra, a bo v primerjavi s predhodnikom deležen prenovljenih resonacijskih komor ter sesalnih ventilov iz titana. Po njuni zaslugi je motorna moč s 173 narasla na 175 konjev (127–129 kilovatov) – še dva več pa v različici R – navor pa s 144 njutonmetri ostaja enak. Kljub temu bo vožnja z novim Super Dukom po besedah KTM-a nekoliko bolj udobna, predvsem po zaslugi sistema Quickshifter+, ki bo omogočal prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke.
Nadaljnjih sprememb sta bili deležni tudi motorna in druga elektronika na motorju. Številni načini vožnje tako med drugim skrbijo za delovanje zavornega sistema in sistema proti zdrsu, ob izbiri nastavitve Track pa si voznik lahko omenjena področja prilagodi po lastnih željah. Sicer pa bo voznik deležen tudi novega zaslona na armaturni plošči, za katerega pri KTM-u trdijo, da gre za enega od najboljših na trgu, ki naj bi omogočal berljivost podatkov tudi ob močnem in neposrednem soncu.
Največja karoserijska sprememba bo brez dvoma nov sprednji žaromet. Ta bo namreč svetil v LED-tehniki, v sklop pa bo vgrajen še komplet dnevnih luči. 'Paket' svetil bodo na krilcih, nameščenih na rezervoar motocikla, dopolnjevali še LED-žarometi, katerih naloga bo osvetlitev cestišča v zavoju. Sicer pa bo motor na voljo z belimi oziroma črnimi krilci, pod katerimi se bodo predali za shranjevanje manjših predmetov.
Kot že omenjeno, se bo izvedbi GT pridružil še Super Duke R. Ta bo poleg nekoliko močnejšega motorja opremljen še z nižjim in širšim krmilom, izboljšanimi zavorami proizvajalca Brembo in izboljšano elektroniko, če naštejemo le nekatere element. Ob doplačilu za paket Track Pack bo na podlagi zgornjih novosti lastnik deležen še sistema, ki bo dopuščal postavitev motocikla na zadnje kolo, in ključa z vgrajenim transponderjem za merjenje časov na dirkališču.