KTM-ova paleta motokros motorjev za leto 2021 temeljito prevetrena in tehnološko izpopolnjena

24. 6. 2020 | Jure Šujica
Deli

Največjo novost so pripravili za največjo trojico štiritaktnih motociklov.

Za motokros ekipo podjetja KTM je precej uspešno tekmovalno leto 2019. Četrti naslov prvaka v seriji AMA 450SX Supercross za Cooperja Webba, 13 uvrstitev na stopničke (in šest zmag) v razredu MXGP ter naslov svetovnega prvaka v razredu MX2, ki je romal v roke Jorgeja Prade so le nekateri izmed vrhuncev, na katerih bo avstrijska znamka z lahkoto gradila prihodnost.

Omenjeni rezultati pa so brez dvoma tudi dobra popotnica v boju za kupce (motokros) motorjev. Znanje in ugled, ki so ga pridobili v prejšnji sezoni so namreč uspeli prenesti na novo generacijo motociklov za leto 2021, ki so ravno sinoči uzrli luč sveta.

Spremembe, ki so jih bili deležni vsi modeli v ponudbi – vsega skupaj jih je devet – zajemajo izboljšave na samem ogrodju, prilagoditve pogonskih agregatov – z izdatnejšimi spremembami na največjem agregatu modela 450 SX-F – spremenjeno in nekoliko ojačano vzmetenje WP XACT, ter seveda novo grafično podobo. Hkrati bo celotna paleta motociklov opremljena z enakim tipom pnevmatik in sicer Dunlop Geomax MX-33.

Posebno pozornost so pri KTM-u namenili najmanjšim modelom 85 SX, 65 SX, 50 SX in pa 50 SX Mini za najmlajše od starosti treh let dalje. Ti motocikli bodo sedaj po zaslugi novega sistema za dodajanje plina delovali še nekoliko bolj uglajeno, novo je koničasto krmilo, ki omogoča namestitev ročic ODI: Izvedba 85 SX je ob tem dobila še nov zavorni sistem z večjimi zavornimi koluti.

Vsak sam svoj inženir

Vrh ponudbe štiritaktnih modelov, sestavljen iz modelov 450 SX-F, 350 SX-F in 250 SX-F pa je bil ob tem deležen prav posebnega dodatka in sicer sistema Connectivity Unit kit. Gre namreč za dodatek, ki se ga namesti na krmilo motocikla in z njim poveže preko obstoječe električne napeljave.

Sama naprava omogoča nastavljanje različnih segmentov motocikla, od vzmetenja, do sistema za nadzor zdrsa pogonskih koles in tako dalje. Vse to bo moč upravljati preko pametnega telefona in aplikacije myKTM, ki bo ob tem omogočala shranjevanje nastavitev za več motociklov naenkrat. Sistem bo sicer mogoče naknadno vgraditi tudi na nekatere že obstoječe motocikle

Čeprav so pri KTM-u omenjene novosti označene z letnico 2021, pa bo do njih mogoče priti že zelo kmalu, saj bodo prvi kosi v prodajnih salonih na voljo še pred koncem tega meseca.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem