KTM se na sceno vrača z naslednikom modela SMT 990, ki je leta 2009 odlično združil dva motoristična svetova; supermoto in tourer.
Ideja o supermoto tourerju je pri KTM-u zorela že nekaj časa, zdaj pa so na osnovi modela Adventure R, vendarle zbrali pogum in predstavili naslednika nekdanjega šampiona na področju voznih lastnosti. Novi 890 SMT bo tako poganajal enak motor kot model Adventure R, torej 889-kubični dvovaljni LC8c, ki razvije 105 konjev (77 kW) in bogatih 100 Nm navora.
Popolnoma enaka kot na modelu Adventure R bo tako le pogonska enota, medtem pa je bil jeklen cevni okvir deležen manjših geometrijskih spremeb. Spremenjeno je tudi zadnje vzmetenje, ki je postavljen nekoliko drugače, s tem pa se je za odtenek spustil zadnji del motocikla. Vzmetenje bo tradicionalno dobavljal specialist WP, v primeru SMT-ja pa bo omogočalp 180-milimetrski hod obeh koles.
Precej drugačen bo tudi rezervoar goriva, ki se pri modelih Adventure ob bokih spušča zelo nizko, v primeru novega SMT-ja pa temu ni tako, zato je občutno manjša tudi prostornina rezervoarja. Ta bo namesto 20 litrov sprejel 15,8 litrov goriva.
Ker želi SMT 890 ponovno postati kralj zavojev in športnosti v segmentu, so temu prilagodili tudi sedež. Ta je enodelen, vendar dvonivojski in s čvrsto ledveno oporo, ki bi morala vozniku olajšati napore pri hitrih pospeševanjih. Ker je SMT 890 namenjen izključno užitkom na cesti so temu primerna tudi 17-palčna lita kolesa, ki bodo za zdaj obarvana v tovarniško oranžno barvo.
Serijsko bodo na krovu prisotni TFT zaslon, tri načini delovanja motorne elektronike, napreden sistem proti zdrsu, pameten ABS s funkcijo supermoto in možnostjo blokiranja zadnjega kolesa, za doplačilo pa boste lahko doplačali tudi za funkcije kot so Track, sistem nastavljivega nadzora za zaviranje z motorjem in dvosmerni quickshifter.
Preberite še: Manj ni več, je pa dovolj - KTM predstavlja enduro linijo 2024