Kymco - kaj bo novega v sezoni 2021?

Tajvanski Kymco je za sezono 2021 pripravil tri novosti, s katerimi bo vsekakor popestril dogajanje v svetu skuterjev.

Kymco - kaj bo novega v sezoni 2021? (foto: kymco) kymco
18. 12. 2020

Kymco DTX 360

Za začetek predstavljamo model DTX 360, ki bo v družini Kymcovih maksijev odslej veljal za tistega bolj avanturističnega. No, če smo nekoliko bolj natančni, gre glede na tehnične specifikacije bolj za urbanega avanturista, kot pa za bolj resen terenski skuter, kot je naprimer Honda X-ADV. Gre seveda za različico modela Downtown 350i, ki je novincu posodil enovaljni motor in praktično vso ostalo mehaniko, vključno z vzmetenjem. Razlike gre torej iskati predvsem v dizajnu, kjer pa je teh kar nekaj. Najbolj opazen je seveda kratek kljun na nosu, k videzu robustnosti pa pripomorejo tudi terenske pnevmatike. Nekoliko drugačno krmilo bo poskrbelo za bolj pokončen položaj, urbano-avanturistični paket pa bo zapolnjen še z atraktivno LED razsvetljavo, brezstičnim ključem ter sistemom proti zdrsavanju.

Kymco KRV

Kot kaže se rešitev s sredinsko nameščenim motorjem in 'prosto' zadnjo vilico seli tudi v skuterje z manjšimi delovnimi prostorninami. Kymco je poskrbel, da bodo v tem razredu opravili pionirsko delo, model KRV, ki po zasnovi spominja na AK550 (oziroma Yamaho T-Max, če že hočete), pa bo poganjal enovaljni motor s 175-kubičnimi centimetri delovne prostornine. Ta bo razvil 17 'konjev', moč pa se bo na kolo prenašala preko zobatega jermena. S kompletno LED razsvetljavo novi KRV ne skriva ambicij, da bi postal vodilni tudi v razredu premijskih skuterjev, še posebej zato, ker bo eden redkih predstavnikov tega razreda, ki bo opremljen s sistemom proti zdrsu in brezstičnim ključem.

Kymco F9

Najzanimivejšo novost smo seveda prihranili za konec. Električni crossover F9 bi moral biti tisti, ki bo znamko Kymco popeljal iz družbe konvencionalnih proizvajalcev skuterjev, saj bo v marsičem zelo poseben.

Ob neobičajnem in atratkivnem dizajnu bo kot prvi električni skuter opremljen tudi z dvostopenjskim avtomatskim menjalnikom. Ta bo vgrajen kar v zadnje kolo, z dvema prestavama, pa bo mogoče bolje izkoristiti tako potencial elektromotorja, kot tudi samo kapaciteto baterij. Menjalnik v osnovi deluje na principu centrifugalne sklopke, torej podobno kot legendarni Tomosov Avtomatik, je pa seveda povsem prilagojen električnemu motorju.

Lahko zapišemo, da bo F9 med električnimi skuterji veljal za tistega najbolj visokonapetostnega (96 Voltov), hkrati pa tudi za enega izmed najbolj zmogljivih. Baterije bodo same po sebi tehtale 17 kilogramov in bodo integrirane  v okvir skuterja, celotna skupna masa skuterja pa bo znašala skromnih 107 kilogramov. Motor z močjo 9,5 kW bo nameščen sredinsko, njegov navor pa se bo do menjalnika v zadnjem kolesu prenašal preko zobatega jermena.

S tako konfiguracijo bo F9 od 0 do 50 km/h pospešil v samo treh sekundah, končna hitrost pa bo znašala 110 kilometrov na uro. Kar se tiče same velikosti koles bo F9 sodil v srednjo kategorijo, saj s premerom 14-palcev ne sodi niti med klasične skuterje, niti med t.i. 'highwheelerje'. Bodo pa pnevmatike nekoliko bolj obilne oziroma široke, saj bodo merile spredaj 110 mm, zadaj pa kar 140 mm.