Kymco pripravlja kar deset novih modelov, tudi električni skuter in veliki trikolesnik

Pri tajvanskem Kymcu so začeli pravo modelno ofenzivo, ki bo znamko povzdignila v člana premium družbe.

24. 5. 2018

Da so pri Kymcu pri svojih napovedih resni, dokazujejo z vsemi novimi modeli, ki so jih predstavili na lanskem salonu v Milanu. Nekateri med njimi so prišli do kupcev, na primer model AK 550, ki smo ga pred kratkim preizkusili tudi mi.

V naslednjih treh letih pa naj bi zahtevnejšim trgom, med njimi seveda tudi evropskemu, ponudili kar deset novih modelov v vseh kategorijah. Med njimi bo njihov prvi velikoserijski model, ki so ga poimenovali iONEX.

Kot pravijo pri Kymcu, se z idejo o električnem skuterju ukvarjajo že 20 let, obstoječe tehnologije in znanje, ki so ga v okviru tega pridobili, pa že zadoščajo, da so popolnoma sami izdelali električni skuter, ki je že zrel za serijsko proizvodnjo.

Kot pravijo pri Kymcu, bo iONEX spadal med tiste električne skuterje, ki bodo zagotavljali največjo avtonomijo, poleg tega pa bodo baterije zdržale kar dva tisoč polnilnih ciklusov, to pa bi moralo zadoščati za štiri leta. Po poteku življenjske dobe baterij pa bodo kot nadomestni del ponudili nove, vendar vedno v zadnji in najboljši ter tudi najbolj zmogljivi različici. To pomeni, da se bo uporabnost njihovih električnih skuterjev z leti samo povečevala. Če bo Kymco našel pravega energetskega partnerja, pa bo v vseh večjih mestih postavil tudi postaje, ki bodo omogočale menjavo izpraznjenih baterij za napolnjene.

Za zdaj je iONEX pripravljen zgolj za azijske trge, ki so trenutno bolj naklonjeni električnim vozilom, preden pa bo prišel v Evropo, ga bodo opremili z boljšim vzmetenjem, boljšim zavornim sistemom in dodali še nekatere druge izboljšave. Glede na načrte bi morali ta skuter videti na jesenskem salonu v Milanu.