Moto Guzzi obrača nov list - za začetek športni crossover, ki prinaša revolucionarno novost

Moto Guzzi je letos praznoval svoj stoti rojstni dan, ob vstopu v novo stoletje pa so si zadali visoke, če ne celo revolucionarne cilje. No, zdi se, da so s polno odprtim plinom in tehnično revolucijo svojih motorjev na dobri poti.

Moto Guzzi obrača nov list - za začetek športni crossover, ki prinaša revolucionarno novost (foto: moto guzzi) moto guzzi
3. 11. 2021

V sklopu praznovanja svojega jubileja, je Moto Guzzi najavil velik projekt prenove legendarne tovarne v Mandello del Lario, ki bi moral biti zaključen do leta 2025.  Projektu so nadeli pomenljiv slogan ''Road to 2121'' s čimer so jasno namignili, da imajo še kako resne namene ostati na zemljevidu proizvajalcev motociklov. V duhu novega slogana se bodo pri prenovi tovarne osredotočili na povečanje proizvodnih zmogljivosti in doseganje velikih napredkov na področju ekologije.

Seveda napovedana prenova tovarne ne pomeni, da bo Moto Guzzi v tem času miroval na področju razvoja motociklov in lansiranja novih modelov. Pravzaprav je ena od njihovih pomembnih novosti praktično nared. Gre za nov dvovaljni motor z oznako  V100, pri čemer številka sto seveda ponazarja litrsko delovno prostornino motorja, njegova posebnost pa je ta, da gre za prvi njihov motor z vodnim hlajenjem. Glede na prirastek delovne prostornine in tekočinsko hlajenje bi lahko računali na dobrih 100 'konjev'  (73 kW) moči, nov motor pa bi lahko svoje mesto našel v marsikaterem motociklističnem segmentu.

Prva izmed novosti z novim vodno hlajenim motorjem je model V100 Mandello, s katerim bo Moto Guzzi pričel povsem novo poglavje v svoji zgodovini. V100 Mandello bo v skladu z modernostjo, ki jo prinaša njegov motor oblikovan za to znamko precej moderno. Atraktiven videz in pozornost pri detaljih pri tej znamki ni vprašljiva, zato so pri Guzziju prepričani, da ta motocikel in tovarno čaka svetla prihodnost.

Tisti, ki si boste prve uradne fotografije V100 Mandella ogledali nekoliko bolj pozorno, boste opazili tudi precej veliko spremembo na izpušnem sistemu. Izpušne cevi se po novem ne bodo pričele na sprednjem delu valja, pač pa spodaj. S tem bo zagotovljen boljši pretko izpušnih plinov, v vsaki glavi pa bodo po novem štirje ventili.

Tehnični podatki novega motorja bodo do uradne predstavitve na salonu EICMA v Milanu (23.11.2021) ostali skrivnost, že zdaj pa se lahko nadejamo, da bo nov motor kmalu poganjal tudi modele TT in njihove druge bolj klasične motocikle.