Claudio Domenicali, šef Ducatijevega športnega oddelka, je danes na tradicionalnem Wrooomu predstavil letošnji motoGP dirkalnik.
Kot je povedal Domenicali je imel lanski GP7 tako malo napak, da je letošnji GP8 le evolucija tega izjemnega in zanesljivega motocikla. Drobne izboljšave so bile opravljene pravzaprav na vseh področjih. Okvir je lažji in bolj tog, spremenjena je geometrija zadnjega vpetja kolesa, s čimer je zmanjšana možnost pojavljanja zibanja na izhodu iz zavojev.
Na motorju so uvedli številne novosti s katerimi so skušali zmanjšati trenje med vitalnimi deli motorja ter tako pridobili nekaj dodatnih konjev in zmanjšali porabo goriva. Napredek je opazen zlasti v odzivanju motorja na zahteve dirkača, krivulja diagrama motorja pa je kar se tiče največje moči in navora širša kot pri predhodniku. Razveseljuje podatek, da je možno del te vrhunske tehnologije že kupiti na serijskem Ducatiju, saj ima po besedah Domenicalija model 1098R popolnoma enak sistem za nadzor zdrsa pogonskega kolesa kot dirkalna specialka.
Matjaž Tomažič
Novo na Metroplay: O življenju rock zvezdnika s Slovencem, ki z legendarnimi glasbenimi skupinami nastopa po največjih odrih na svetu