MV Agusta Brutale in Dragster 800 - osvežitev v pravem trenutku

Tik pred pričetkom nove motoristične sezone je MV Agusta predstavila novitete, katerih so bili deležni modeli Brutale in Dragster 800.

Ponudba v seriji trivaljnih slečenih motociklov se tako pri MV Agusti začne z modelom Brutale 800 Rosso, Sledi Brutale 800 RR, za tiste, ki se nagibate k še bolj ekstravagantnim motociklom pa bosta na voljo Dragster Rosso in Dragster RR. Letošnji vhunec ponudbe pa predstavlja Dragster RC SCS, ki bo izdelan v samo 200 primerkih, imel pa bo avtomatsko sklopko, kovana platišča ter številne karbonske detajle.

Vsi omenjeni modeli so z letošnjim modelnim letom dobili bolj čvrst cevni okvir, ki je na bokih ojačan s ploščami. Prilagojeno je tudi vzmetenje, ki je dobilo povsem nove nastavitve. Tehnično novost predstavlja senzor nagiba, ki pripomore k bolj učinkovitemu delovanju elektronskih asistenčnih sistemov, pri različici RR pa bo po novem na voljo tudi 'launch control'.

Trivaljni vrstni motor odslej ustreza standardu Euro5, glavno spremembo pa predstavljata nov sistem vbrizga goriva (povečan tlak vbrizga) ter izpušni sistem, ki je tudi nekoliko drugačne oblike, vendar ohranja svoj slog. Za zmanjšanje notranjih trenj v motorju so zamenjali tudi ležaje. Osnovni tehnični podatki ostajajo nespremenjeni, kar pomeni, da bodo osnovne Rosso različice razvile 110 'konjev', modeli z oznako RR in RC pa bistveno bolj konkretnih 140 'konjev'.

Avtomatska sklopka SCS bo na voljo pri dražjih in zmogljivejših modelih, vsi modeli, z izjemo Brutale Rosso, pa so dobili tudi nov LED žaromet v stilu prestižne večje sestre Brutale Serie Oro, ki osvetljuje tudi notranji del zavoja.

Za konec so se pri MV Agusti poigrali še z algoritmi odzivanja ročice za plin, nov TFT zaslon pa lahko odslej prikazuje tudi podatke iz navigacije. Model Dragster je dobil tudi nov, za odtenek mehkejši sedež. Ta je bil res nekoliko pretrd.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"