Pri MV Agusti so se že pred časom odločili, da se bodo s paleto vstopnih in cenejših modelov približali širšemu krogu kupcev. Pri tem je dobro, da sploh ni videti kje se varčuje, ponudba pa je odslej bogatejša za model F3 Rosso.
Pravzaprav smo ta motocikel po tihem pričakovali saj je bil prav F3 zadnji na seznamu nujno potrebne prenove. Gre seveda za uskladitev s standardom Euro5. No, za zdaj je prav ta vstopni F3 Rosso tudi edini F3, ki zadovoljuje zahteve omenjenega standarda.
Model F3 Rosso je kljub temu, da predstavlja vstopni model pravzaprav bolje opremljen kot dosedanji F3 800, saj se lahko pohvali s senzorjem nagiba, posledično pa je na njem še bolj napredna elektronika, dvosmerni quickshifter in tudi tempomat.
Spremembe, ki jih je bil deležen motor niso drastično vplivale na njegove ključne lastnnosti, krivulja moči svoj vrh doseže pri 147 'konjih', glavna gred pa se še vedno vrti v nasprotni smeri. Je pa glavna gred na novo uležajena, enako pa velja tudi za ojnice in balansirno osovino. Injektorji za vbrizg goriva imajo večji pritisk, nov pa je seveda tudi izpušni sistem, ki je na nek način tudi zaščitni znak tega motocikla.
F3 Rosso bo - jasno - na voljo samo v rdeči barvi in bi moral biti celo cenejši od predhodnika. Informacija, ki prihaja iz press materiala govori o ceni okrog 18.000 EUR, kar ob Marzocchijevi USD vilici in Sachsovem nastavljivem amortizerju, ojačanem okvirju in vsej elektroniki niti ni pretirano veliko.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj