MV Agusta je ponovno poskrbela, da se bodo navdušencem nad vrhunsko tehniko in neponovljivim dizajnom tudi v prihodnjem letu cedile sline.
Nova F4 RC bo omogočala nastavljanje praktično vse elektronike, ki je zadolžena za delovanje in obnašanja motorja, zato bo serijskih 205 konjskih moči lahko zelo krotkih, lahko pa tudi zelo divjih.
Za vzmetenje je poskrbel Ohlins, za zavore pa tradicionalno Brembo, ki je sodelovanju z Boschevim 9 Plus Race Mode ABS-om, sposoben poskrbeti tudi za nadzor dviga zadnjega kolesa pri zaviranju - RLM (rear wheel lift-up mitigation).
Na voljo bo tudi poseben kit za dodelavo motocikla, ki ga bo kupec prejel v posebni leseni škatli, v njej pa bo izpuh SC Project, nova računalniška enota, dirkalno grlo za dolivanje goriva, nekaj karbona in pokrov za zadnji sedež. Po zaslugi nove računalniške enote in izpušnega sistema pa bo RC tudi močnejša, razvila pa bo 212 konjskih moči.
Število izdelanih RC-ejk bo seveda omejeno, o ceni pa za enkrat še ni informacij. A upamo si trditi, da bo zelo blizu tisti, ki jo je Ducati postavil za svojo Superleggero.
Matjaž Tomažič