MV Agusta Turismo Veloce 800 Lusso SCS - pametna sklopka za več udobja in boljše zmogljivosti

18. 6. 2018 | Matjaž Tomažič

Že lani se nam je zapisalo, da je MV Agusta Turismo Veloce eden izmed najlepših motociklov nasploh. In več, kot je opreme, bolj je ta MV Agusta - lepa.

Turismo Veloce 800 je sicer že v najbolj osnovni različici zelo bogato opremljen motocikel, v različici Lusso pa je serijsko opremljena tudi z polaktivnim vzmetenjem, ogrevanimi ročicami in potovalnimi bočnimi kovčki.

Vse od predstavitve, torej kar dve leti, pa so inženirji trdo garali, da so za serijsko proizvodnjo pripravili tudi elektronsko nadzorovano sklopko. V osnovi gre za komponento znanega proizvajalca sklopk Rekluse, da pa bi bila vožnja z njo v največji meri usklajena s preostalo elektroniko, ki je na tem motociklu zares ne manjka, pa je bilo potrebno fino 'brušenje' najboljših inženirjev iz te tovarne. Cilj: olajšati upravljanje z motociklom in hkrati ne izgubiti na področju zmogljivosti.

Različica SCS (Smart Clutch System) je torej bogatejša za avtomatsko in elektronsko nadzorovano sklopko, ki omogoča tudi vožnjo v avtomatskem načinu, v paket pa je dodana tudi parkirna zavora. Za piko na I so dodali še prozorno ohišje celotnega sklopa, seveda pa je omogočeno tudi nožno prestavljanje s pomočjo dvosmernega 'quickshifterja'. Kljub avtomatiki pa ročica sklopke ostaja na svojem mestu.

Upokojenci bodo imeli v ponedeljek razlog za veselje

Trivaljni motor kljub tej konfiguraciji ostaja enako zmogljiv. Razvije 110 'konjskih' moči, motocikel tehta 192 kilogramov, do sto kilometrov na uro pa pospeši v za ta razred zelo spoštljivih 3,1 sekundah.