MV Agusta Turismo Veloce 800 Lusso SCS - pametna sklopka za več udobja in boljše zmogljivosti

Že lani se nam je zapisalo, da je MV Agusta Turismo Veloce eden izmed najlepših motociklov nasploh. In več, kot je opreme, bolj je ta MV Agusta - lepa.

Turismo Veloce 800 je sicer že v najbolj osnovni različici zelo bogato opremljen motocikel, v različici Lusso pa je serijsko opremljena tudi z polaktivnim vzmetenjem, ogrevanimi ročicami in potovalnimi bočnimi kovčki.

Vse od predstavitve, torej kar dve leti, pa so inženirji trdo garali, da so za serijsko proizvodnjo pripravili tudi elektronsko nadzorovano sklopko. V osnovi gre za komponento znanega proizvajalca sklopk Rekluse, da pa bi bila vožnja z njo v največji meri usklajena s preostalo elektroniko, ki je na tem motociklu zares ne manjka, pa je bilo potrebno fino 'brušenje' najboljših inženirjev iz te tovarne. Cilj: olajšati upravljanje z motociklom in hkrati ne izgubiti na področju zmogljivosti.

Različica SCS (Smart Clutch System) je torej bogatejša za avtomatsko in elektronsko nadzorovano sklopko, ki omogoča tudi vožnjo v avtomatskem načinu, v paket pa je dodana tudi parkirna zavora. Za piko na I so dodali še prozorno ohišje celotnega sklopa, seveda pa je omogočeno tudi nožno prestavljanje s pomočjo dvosmernega 'quickshifterja'. Kljub avtomatiki pa ročica sklopke ostaja na svojem mestu.

Trivaljni motor kljub tej konfiguraciji ostaja enako zmogljiv. Razvije 110 'konjskih' moči, motocikel tehta 192 kilogramov, do sto kilometrov na uro pa pospeši v za ta razred zelo spoštljivih 3,1 sekundah.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja