Najdražji japonski motocikel - cena mu je zrasla za dodatnih 20 odstotkov

Najdražji japonski motocikel - cena mu je zrasla za dodatnih 20 odstotkov (foto: honda)
honda

Prav vseh 250 kupcev, ki se je v letih 2015 in 2016 odločilo za nakup Hondinega cestnega MotoGP motocikla, si danes mane dlani. Njihovih 180.000 naloženih evrov jim je namreč prineslo vsaj 20-odstotkov dobička.

Prav gotovo se spominjate Hondinega RC 213V-S, ki ga je Honda prodajala v letu 2015. Šlo je seveda za cestno različico njihovega MotoGP dirkalnika RC213V, s katerim je Honda kupcem ponudila ekskluzivno možnost, da se dokopljejo do najmodernejše dirkaške tehnologije, s katero je znamka osvajala najbolj prestižno motociklistično prvenstvo.

Čeprav Honda RC 213V-S s svojimi 158 'konji' niti približno ni dosegala takšne moči, kot so jo takrat razvijali njihovi dirkalniki, pa ljubitelji motociklov in športa ob njej niso ostajali ravnodušni. Poudarek tega motocikla je bil namreč na majhni masi (170 kilogramov) in vodljivosti primerljivi s tovarniškimi dirkalniki. Aluminijast okvir je izdelan ročno, vsi deli oklepa so iz ogljikovih vlaken, štirivaljni V-motor pa ima 999-kubičnih centimetrov delovne prostornine.

Z doplačilom za tovarniški kit se je masa tega dirkalnika zmanjšala za dodatnih 10 kilograov, moč motorja pa je zrasla na 215 'konjev', s tem pa je ta Honda postala eden izmed najbolj zmogljivih motociklov namenjenih navadnim kupcem. No, predvidevamo, da se večina kupcev teh motociklov z njimi ni prav veliko vozila po dirkališčih, saj je bilo zanj potrebno odšteti vrtoglavih 180.000 evrov.

Vseeno pa se je zdaj potrdilo, da so naložbe v zanimive motocikle tudi dobičkonosne, saj so pred dnevi enega izmed 250 izdelanih primerkov na dražbi avkcijske hiše Collecting Cars prodali za 182.500 funtov oziroma za 220.000 evrov. S tem je ta Honda tudi uradno postala najdražji japonski motocikel prodan na javni dražbi. Kot zanimivost naj omenim še to, da je bil prodani primerek praktično nov, nikoli vožen in tovarniško zapakiran v originalni transportni zaboj.

In kaj pomeni oznaka RC 213V-S?

RC - predstavlja tradicionalno oznako za Racing

213 - predstavlja tretji dirkalni motocikel v 21.stoletju

V - označuje konfiguracijo V-motorja

S - cestna homologacija (street)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja