Vse glasnejše postajajo govorice, da Suzuki pripravlja nekaj velikega.
Glede na to, da je Suzuki pred kratkim znova zaščitil ime Katana in pripadajoči logotip, tisti, ki so nekoliko bližje informacijam iz tovarne, napovedujejo vrnitev kultnega modela. Suzuki Katana je bil poseben zaradi aerodinamičnega oklepa, pri nekaterih različicah predvsem zaradi sprednjega žarometa, ki je bil podobno kot pri športnih avtomobilih z začetka 80. let podnevi skrit pod plastični pokrov. Zvečer, ko se je stemnilo in je voznik prižgal žaromet, pa se je pokrov umaknil navzgor. Suzuki je za modele Katana pripravil več 'karoserijskih' različic, ki so se med seboj precej razlikovale. Poanta vsega je bila aerodinamika, ključna izhodišča pa so pri Suzukiju našli v prototipu MV Aguste iz leta 1979. Čeprav je bil Katana za tisti čas eden od najhitrejših velikoserijskih motociklov in je bil na voljo tudi z motorjem s štiriventilsko tehniko, pa posebnih prodajnih uspehov ni dosegel. Prav to, da je danes relativno redek motocikel, pa ga uvršča med motocikle, ki se morajo pojaviti v vsaki zbirateljski garaži. Katana je bil sicer član družine modelov GSX, ki je v letu 1984 donirala svojo tehnično osnovo takrat povsem novemu, oljno hlajenemu modelu GSX-R 750.
Naslednik, ki naj bi ga Suzuki predstavil na jesenskem salonu v Kölnu ali Milanu, pa naj bi izhajal iz študije Recrusion, ki jo je Suzuki predstavil leta 2013. Takrat so pri Suzukiju napovedali tudi obsežno prenovo modelne palete, kar pa se žal še ni zgodilo. A kot kaže, bodo svojo napoved začeli uresničevati.
Jeseni lahko torej pričakujemo predstavitev motocikla, ki ga bo poganjal vzporedni dvovaljnik s 600 kubičnimi centimetri delovne prostornine. S pomočjo prisilnega polnjenja z zrakom naj bi motor razvil 100 'konjskih' moči in 100 njutonmetrov največjega navora, ki bi moral biti na razpolago v zelo širokem razponu motornih vrtljajev.
Matjaž Tomažič