Nič kroma vendar vseeno žlahten - Moto Guzzi V7 Stone Special Edition

Tudi Moto Guzzi je po prenovi svojega najbolj priljubljenega modela V7 ponudbo različic drastično zmanjšal. A to je bil, kot kaže, le del načrta, saj se ponudba njegovih klasičnih lepotcev spet širi.

Tako se bo prihodno sezono modeloma Classic in Stone pridružila še različica Stone Special Edition, pri kateri je svoj pečat pustil tudi proizvajalec izpušnih sistemov Arrow. Ta je za Moto Guzzi V7 razvil poseben izpušni sistem, ki je v primerjavi s standardnim nekoliko bolj bučen in ima bolj globok zvok. Poleg zvoka bo ta izpušni sistem poskrbel tudi za nekaj več moči in navora. Največja moč motorja je 66,5 'konja' (standardni model 65 'konjev'), krivulja navora pa je s 73 Nm zrasla na 75 Nm.

Model Stone je sicer osnovnejši predstavnik modela V7, kar pomeni, da ima lita platišča, na njem pa ni veliko kromiranih delov. V osnovi je model Stone obarvan v črno mat barvo, pri različici Special Edition bo barva sijoča, dodani pa bodo tudi rdeči detajli. V posebno grafiko bo obarvan tudi rezervoar, na katerem bo drugačen pokrov.

Pokrovi ventilov bodo obarvani v grafitno barvo, vzvratna ogledala pa bodo pri tej različici montirana na levem in desnem skrajnem robu krmila. Jasno je, da bo vsak Guzzi iz te posebne serije opremljen tudi s ploščico na vrhu sprednjih vilic.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj