KTM bo že letos ponudil osvežen model RC 390. Niz tehničnih izboljšav v segment prinaša tudi najnaprednejšo tehnologijo.
Po novem bo imel RC 390 izpušni sistem nameščen nekoliko bolj tradicionalno- ob strani. Krivec za to spremembo je seveda Euro4.
Za 20 milimetrov je zrasel tudi prednji zavorni kolut (zdaj meri 320 mm), štiribatne zavorne čeljusti pa bo dobavljal Brembo. ABS bo še naprej Boschev, za več varnosti pri zaviranju in prestavljanju navzdol pa bo odslej skrbela zdrsna sklopka.
Na veselje lastnikov bo odslej nižja tudi poraba. Kljub temu, da bo ta nižja, pa se bo enovaljnik odzival hitreje in ponujal več navora in učinkovitosti. Zahvala za to gre sistemu 'ride by wire', ki je v tem segmentu novost.
Nekaj pozornosti pa so namenili tudi ergonomiji. Medtem, ko bo mogoče nastavljati odmik ročice sklopke in prednje zavore, bo v novem sedežu bolj udobno, jasnejši pa bo tudi pogled nazaj, saj so ogledala zdaj širša.
Cene naj bi ostale nespremenjene.
Matjaž Tomažič
foto: KTM
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj