Nov motor, novo ime - Yamaha Tracer 9 in Tracer 9 GT

21. 11. 2020 | Matjaž Tomažič
Deli

Tako kot slečeni MT-09, bo tudi potovalno nastrojeni Tracer 900 v sezono 2021 zapeljal z novim motorjem. No, pa tudi z novim imenom.

Od nastopa Tracerja 900 na tržišču je letos minilo pet let, kar je v svetu motociklizma dovolj za dve generaciji modela. Tretja, ki na trg prihaja spomladi, pa se od predhodnika vendarle razlikuje nekoliko bolj.

Za začetek so Tracerju 900, ki se bo po novem imenoval Tracer 9 oziroma Tracer 9 GT (če boste izbrali bolje opremljeni touring), namenili nov motor. Torej, z dosedanjih 847 je delovna prostornina zrasla na 889-kubičnih centimetrov, moč pa se je s prej 115, zdaj povzpela na nekoliko bolj konkretnih 119 'konjev', ob tem pa je lažji tudi okvir, ki bo po novem že tovarniško bolj prilagojen za montažo trojnega paketa potovalnih kovčkov.

Tracer 9 in Tracer 9 GT bi morala biti po novem še nekoliko bolj na mero vseh motoristov, saj so vse tri ključne postavke ergonomskega trikotnika (ročice-stopalke-sedež) odslej nastavljive. Izboljšana je tudi aerodinamika, elektronika pa je že v standardnem paketu zmogljivejša, saj bo odslej pri svojem delovanju upoštevala tudi nagib motocikla.

Korak naprej je Tracer 9 naredil tudi na področju informatike, saj bo po novem opremljen z dvojnim TFT zaslonom, model Tracer 9 GT, pa bo opremljen še s polaktivnim vzmetenjem, kompletom kovčkov in dvosmernim 'quickshifterjem'.

O ceni za zdaj še ni konkretnih podatkov, ne dvomimo pa, da bo Yamaha znala ohraniti svoje pregovorno odlično razmerje med vloženim in dobljenim.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol