Uvoznik motociklov znamke Honda, AS Domžale Motocenter d.o.o. je sporočil, da težko pričakovana Honda Goldwing k nam prihaja februarja. Čeprav uradnih informacij s strani Honde še ni, pa je vendarle znanih nekaj dejstev o novi Hondini zastavonoši.
Nalašč ali ponesreči, Hondi je 'ušlo' nekaj fotografij in informacij o novem Goldwingu, ki so ga pripravljali kar nekaj časa. Ob dejstvu, da se je prejšnji model praktično brez večjih sprememb na trgu obdržal več kot debelo desetletje, pa je jasno, da bo modelno leto 2018, v ta razred prineslo obilico novosti.
Goldwing bo tako po novem poleg klasičnega menjalnika ponujal tudi 7-stopenjski DCT, prav tako pa bo na voljo tudi v izvedenki bagger, torej z nižjim vetrobranom in brez zadnjega kovčka.
Kar se tiče udobja in opreme je jasno, da Goldwing ostaja prestižen in maksimalno opremljen superpotovalnik. Navigacija+carplay, airbag in ostala varnostna oprema bo seveda serijska.
Motor v osnovi ostaja nespremenjen in ohranja enako moč, bo pa ponudil različne načine delovanja motorja, serijski bo sistem 'throttle by wire'. Kljub enaki moči in prostornini bokserskega šestvaljnika pa lahko pričakujemo veliko več živahnosti, saj bo novi Goldwing od predhodnika lažji za kar 40 kilogramov. Ob tem so uspeli znižati tudi težišče in sicer za tri centimetre. Samo za primerjavo, že akutalni Goldwing ima težišče za tri centimetre nižje kot konkurenčni BMW K1600GTL.
Goldwing bo končno opremljen tudi z električno nastavljivim vetrobranom, na voljo pa bo v treh različicah. O cenah za zdaj še ni podatkov.
Matjaž Tomažič